*Stampin'Up! bestellen op 17 Oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door.
* De papieractie van Stampin'Up! geldt nog steeds, klik op de afbeelding in de sidebar en kijk welke papierpaketten, met de actie mee doen.
Hey hallo,
Vandaag een kerstkaartje omdat het donderdag is. Deze keer heb ik het gemaakt met de Nederlandse set, Decemberlabels.
Ik heb het kaartje helemaal in zwart wit gemaakt, ik hou er wel van.
Ook het muziekpapier is een van mijn favorieten.
Ik ga zo meteen eens met de hond naar de trimsalon, het is altijd een stress werkje voor onze Teuntje.
Doordat ze slechtziend is blijf ik er altijd bij, want als ze haar vast maken op de tafel, is het nog meer stress, dus ik hou haar gewoon vast, en probeer haar af en toe af te leiden. Ze staat los op de tafel, en wordt dan geplukt. Daar is de trimster wel zo'n 2 uur intensief mee bezig. Ik zit onder de haren, maar het hoort er bij..
Gelukkig weer voor drie maanden van af.
Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan.
En dan kun je ook meteen zien, wie gewonnen heeft.
verder zijn we nog steeds op zoek naar DT maatjes.
Lijkt het je wat ? Dan kun je je kaart linken in de sidebar van het blog van 52 WTC.


























19 opmerkingen:
Ik vind het een prachtige kerstkaart Ingrid!
Fijne donderdag
Nancy
Prachtig kaartje Ingrid!
Succes met Teuntje, zo sneu als ze in de stress raken.
Liefs Monique
schitterende kaart Ingrid, mooi zo in die zwart/wit tinten,
Heel veel succes met Teuntje, zielig als dieren bang zijn, fij dat je bij haar blijft is heerlijk vertrouwd...
fijne dag liefs Annemarie en merit
Dat ziet er prachtig uit Ingrid. Mooie details op je kaartje.
groetjes,
Karin
Wat een super gave kaart Ingrid!
Groetjes Diny
Prachtige kerstkaart voor deze week Ingrid, heel mooi zo in het zwart-wit...oogt heel chique...
groetjes en een fijne donderdag
Rosina
Mooie kaart, Ingrid. Dat zwart/wit is wcht heel sjiek!
Groetjes
Jantine
Mooie kerstkaart in zwart-wit, Ingrid!
Een prachtige zwart-wit kerstkaart, super mooi gedaan ! Oh, wat zielig dat je hondje bang is bij de trimster... mijn hondje gelukkig niet, maar ik blijf er ook altijd bij, het duurt inderdaad lang. Groetjes, Enny
Blijft een mooie combinatie vind ik zwart-wit. Een mooie kerstkaart Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
Een heel mooi kaartje Ingrid! Ik zou in eerste instantie een kerstkaart nooit in zwart-wit maken, maar hij is echt heel mooi :)
Kerst-groetjes, Yvonne
Prachtige kaart !!!!!
groeten Ineke
Prachtige, stijlvolle kaart in het zwart/wit. Fijn dat Teuntje er weer op en top uitziet.
lieve groetjes Angelique
Erg mooi deze kerstkaart, weer eens wat anders zwart/wit.
Groetjes van Marian.
Prachtige kerstkaart Ingrid! Zo mooi in zwart-wit,
Groetjes Suzan
Heel stijlvol. Knap!
Wauw wat staat dat chique voor kerst alleen in wit en zwart.
Groetjes,
GerJanne
Mooi zeg, deze zwart-wit kerstkaart! Ook superleuk dat je een Nederlandse tekst hebt gebruikt.
Heel mooi zo in het zwart/wit maar dat kan ook niet anders met al die mooie spulletjes die je gebruikt hebt.
Groetjes Hermien
Een reactie posten