dinsdag 10 oktober 2017

Daisy Flower #7

* Stampin'Up! bestellen op 17 oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door en ik bestel voor je mee...* 


Hey hallo, 
Dag 7, en hierbij de laatste dag, dat de Daisy flower set in de hoofdrol staat. 
Ik vond het heel leuk, om de veelzijdigheid van deze set aan jullie te laten zien. 
Vandaag laat ik jullie labels zien, gemaakt met de Daisy Flower set. 
Vanavond is de workshop, en dan kan iedereen kiezen wat zij wil maken. 
Aan kadootjes of een bosje bloemen zijn labels altijd leuk.


Bij de bovenstaande labels, heb ik gestempeld met Smokey Slate inkt, dit is een licht grijze kleur, en steekt mooi af met het geel, van het hart van de bloem. 
Bij de onderstaande labels heb ik gestempeld in een lichte kleur op watercolorpapier. En daarna met een tint donkerder en een aquapainter in gekleurd. 


De bloem is door midden geknipt, waardoor je meer witte vlakken krijgt op je label, maar het geeft wel een leuk effect. 
Ik ben klaar voor vanavond. 
Morgen ben ik er weer, en dit keer met een herfstkaartje. De tijd van het jaar.... 
Zie ik je morgen? 



Product List

8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie labels, ook tof met die halve bloemen!
Succes en veel plezier vanavond.
Nancy

Monique zei

Oh, je hebt het mooiste voor het laatst bewaard...deze labels vind ik echt prachtig!
Succes met de workshops..
Liefs Monique

martina's kaartjes zei

helemaal leuk zijn deze geworden! geslaagd
grtjs,martina
x

Rosina zei

PRACHTIG zijn deze tags Ingrid, vooral die laatste 2 vind helemaal geweldig mooi..
veel succes met je workshop...

groetjes en een fijne dinsdag
Rosina

Hermien zei

aan de voorbeelden zal het niet liggen, het wordt vast een geslaagde workshop Ingrid.

Groetjes Hermien

!neke zei

Prachtig Ingrid !!!!

Sarah zei

Mooie labels!

Ellen zei

Leuk zeg! Vooral die halve bloemen staan mooi. Veel workshopplezier vanavond!