Kerstkaart week 32

Een goede morgen op deze donderdag in week 32, 
Ik heb vandaag een CAS kerstkaartje voor jullie, eigenlijk was ik van plan om geen kerstkaart te plaatsen vandaag, maar ik kon het toch niet laten, het zit er nu eenmaal zo ingebakken. 
Ik ben nog in de vakantiemodus dus van kaartjes maken komt niet veel. 
Ondertussen is de catalogus voor het najaar al uit gekomen bij Stampin'Up!, en als demo mochten we al pre ordenen. Het is er echter nog niet van gekomen, maar de komende week ga ik weer aan het werk, en dan ga ik ook bestellen. 
De catalogus mag ik dan naar jullie versturen, dus als je interesse hebt stuur me even een berichtje...
Hij staat in ieder geval boordevol leuke kerstitems, mooie haloween items en nog meer leuke stempels en papier.....
Ik ga binnenkort weer hard aan het werk om de najaarsworkshop voor jullie in elkaar te zetten. 
De kleuren die ik hieronder gebruikt heb, zag ik in ieder geval al in de de nieuwe catalogus..
Ik was er meteen weg van...
Soft Sky - Tip Top Taupe - Sweet Sugarplum.. 



Ik maakte met de set Flurry of Whishes een achtergrond in Soft Sky, 
de tekst ook uit dezelfde set, stempelde ik in Tip Top Taupe..
en het lintje erbij in Sweet Sugarplum..
Allemaal uit de Anual Catalogus...
Ik plakte een paar Sequins op, voor een leuke glitter effect. 
Ik ben benieuwd wat jij er van vindt. 
Vandaag maken we bij 52 WTC de winnaar bekend van de challenge. Kijk je even mee? 
Ook naar de voorbeelden van het team. 
Fijne donderdag!

Reacties

  1. Wat een leuke kaart Ingrid....eenvoud siert!
    Ik heb je ondertussen een mailtje gestuurd!
    Groetjes en bedankt,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit CAS kerstkaartje Ingrid...mooie tekst erop ook...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart, erg mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.