Kerstkaart 33 - challenges

Goede Morgen!
Vandaag laat ik jullie weer een paar kaartjes zien. De najaarscatalogus van Stampin'Up! is uit! 
En wat een feestje is dat om daar in te mogen bladeren, boordevol met nieuwe produkten en ideetjes. 
Wil jij ook zo'n catalogus hebben? Dat kan, heb je het laatste half jaar iets besteld bij mij, dan verzend ik gratis, zo niet? dan betaal je de verzendkosten van €2.92..
Laat het me svp weten als je het wilt ontvangen....
Ik ben dus aan de slag gegaan met de onderstaande muis ook te vinden in de catalogus..
Gestempeld op Shimmery White papier, en gekleurd met aqua painters...



De stempelset heeft de leuke naam Merry Mice gekregen..
Je hebt drie afbeeldingen met muisjes erop. 
Vinden jullie dit muisje niet schattig? 
Deze kaart doet mee bij 52 WTC

Het onderstaande kaartje maakte ik aan de hand van een kleurenpallet bij Global Design Projects..
De achtergrond is gemaakt met het leuke toverpapier Irresistibly Floral Specialty DSP.
Je kan het papier iedere gewenst kleuren geven met een dauber, en je kan zoveel van het papier kleuren als je wil...Ik maakte maar een klein gedeelte geel, met Dafodill Delight, maar je kan er ook voor kiezen een groter stuk te kleuren, in het pak papier zitten verschillende bloemenpatronen in...



Ik gebruikte de stempelset Failling Flowers, stempelde bloemen op wit papier, en op Flirty Flamingo cardstock en takjes op Pear Pizzaz cardstock... 
Je kan er een stans bij kopen en die heet May Flower Framelits..
De tekst is van Sunshine Sayings. Ik vind dat lettertype zo gaaf! 
De set is bij mij echt een favoriet...



Hier zie je het kleurenpallet waar mee gewerkt moet worden. 

Het onderstaande kaartje maakte ik op bestelling, ik krijg regelmatig bestellingen voor kaarten, en het is altijd zo leuk om iemand tevreden te stellen.. 
De besteller van de onderstaande kaart, was ook heel tevreden.. 
De dame werd 70 jaar was de opdracht; 
Aan de slag gegaan, met de Nederlands stempel set, Recht uit het Hart,  en de mooie stempel Floral Phrases, daar komt de bloem vandaan. 
De 70 is van Numbers of Years 


Het witte kaartje kun je eruit schuiven, en dan zie je het onderstaande...


Ik hou heel erg van donkerblauw, met stippeltjes en patroontjes...
Deze wilde ik jullie niet onthouden...
Heb je nog vragen over de producten dan hoor ik het graag...
Fijne donderdag gewenst....




Reacties

  1. ziet er allemaal superzzz uit ! vooral de laatste, knap hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaartjes allemaal!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal weer supermooi uit Ingrid. Leuk dat papier dat je deels kan inkleuren.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart, Merry Mouse is cute! En je kleurenkaartje is erg fleurig, top! En de onderste is geweldig, prachtig model met het uitschuifkaartje en gave kleurencombi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaartjes allemaal Ingrid...ik heb ze met bewondering naar gekeken....het zijn allemaal weer echte toppertjes...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Wat een mooie kaartjes weer! Die donkerblauwe is heel gaaf voor een 70 jarige dame. Chic!
    De najaarscatalogus? Sjonge , is ook zo.
    De tijd vliegt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaartjes laat je ons weer zien Ingrid.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten heb je gemaakt Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.