Blauw wit

Goede Morgen!
Mijn collega is volgende week 25 jaar in dienst bij  onze Stichting. Reden om een kaartje te maken voor haar. Ik heb het van de Nederlandse set Recht uit het Hart gemaakt. 
Wist je al dat ik daar op 8 september een Workshop mee ga houden bij mij thuis in Herten? 
Je bent van harte welkom!


Het papier van Floral Boutique DSP past helemaal in de Hollands Stijl. 
Ook daar zullen we in de workshop veel van terug zien...
Op dit kaartje heb ik geen DSP papier gebruikt, maar alles gestempeld op wit papier...
Ik heb de letters 25 ook gestempeld in Delightfull Dijon,en daarna uit gestanst... 
Hier onder zie je de schets waar ik mee gewerkt heb... 

Afgelopen donderdag zag je ook al een kerstkaartje in Blauw Wit, dit is het thema van de nieuwe challenge bij 52 WTC...
Ik maakte nu hetzelfde Tri Fold kaartje, maar dan nu met een stuk window sheet op de voorkant, zodat je door het kaartje heen kan kijken. 


Ook hier gebruikte ik geen DSP maar stempelde ik het blauwe cardstock met Versamark en verhitte dat met clear embossingpoeder... Zodat je een glimmende effect krijgt. 


De bloemen stanste ik uit met Flourish Thinlits Dies en deze plakte ik met mini glue dots op de window sheet,  de voorkant van de kaart dus. 


Hierboven zie je de kaart als hij open staat. 
Ook deze kaart is te maken tijdens de workshop Go Dutch op 8 september. 
Het stukje window sheet heb ik vast gezet op een klein reepje cardstock, en daarover heen heb ik een stukje tape geplakt, ook in het dessin van het DSP. 
Ik ga nog even wat verder knutselen achter mijn ventilator, pfff niet teveel meer doen vanmiddag...
Vannacht weer aan het werk, zou het afkoelen? Of zou ik gewoon in de korte mouwen naar buiten kunnen....
Fijne dag......

Reacties

  1. Het ziet er weer prachtig uit allemaal....Heel mooi gedaan.
    Fijne zondag en hier in Lekkerkerk is het nog bést warm....Ook maar knutselen bij de ventilator denk ik.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee heel bijzonder kaarten Ingrid....Prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Ingrid, heel mooi !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't ziet er weer prachtig uit Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt 2 super prachtige kaartjes gemaakt.
    Het 2e kaartje met het stukje window sheet is stiekem toch wel een beetje een persoonlijke favoriet.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi zijn je kaartjes weer Ingrid...vooral de 2e vind ik een prachtig kunstwerkje..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtkaartjes zeg, het zijn kunstwerkjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.