Challenges

Daar ben ik weer met twee kaartjes. Ik merk als het lekker weer is, de dagen voorbij vliegen zonder dat ik een kaartje heb gemaakt. Maar dat is niet erg....het is ook heerlijk om andere dingen te doen tijdens je vakantie. 
Ik ben woensdag aan de slag gegaan. Dinsdag en of woensdag zouden we Pieterpad gaan lopen, maar ivm het slechte weer uitgesteld, en nu gaan we vandaag een poging wagen. 
Maar zoals gezegd, woensdag twee kaartjes gemaakt...

De eerste werd een kaartje in Nautilus stijl....
Ik hou er van... gewerkt met de kleuren calypso coral - dapper denim - pacific point - sahara sand..
Echte kleuren die bij deze stijl passen.... 


De achtergrond is gestempeld met Playfull Background... de spetters zijn van Timeless Textures... de zeester is van Picture Perfect en wordt in twee delen gestempeld voor een meer 3D effect. Ik heb nog wat lint toegevoegd. En de banner met tekst is van Thoughtfull Banners..
De sterren horen bij de set Mini Threat Bag Thinlits, 
Een touwtje Linen Thread achter de zeester maken het af... 
Hieronder zie je het thema waar deze kaart aan mee doet. 




Deze kaart doet mee bij; GDP #047



Dan de volgende kaart, het is geworden een mannenkaart, ook gemaakt aan de hand van een schets.. 
Een geweldige set, voor de stoere biker...

One Wild Ride

Ik maakte de kaart, in donkere kleuren...Dit zit allemaal in de stempelset....


Hieronder zie je de schets...

Deze kaart doet mee bij: 

Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden? En of ik jullie heb kunnen inspireren..
Bedankt weer voor het langs komen... 



Reacties

  1. Het zijn weer 2 leuke kaarten, elk met een eigen thema en zo mooi de stempels en de kleuren gecombineerd, klein feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. twee heel verschillende gave kaartjes Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alletwee hele mooie kaarten.
    Zijn jullie weer een stukje opgeschoten?
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zeg! Prachtig met die zeester.
    Ook je mannenkaart is een topper!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous nautical card Ingrid. Love all those fun elements! Thanks so much for sharing your talents and joining in with this week's Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet card! Great way to showcase this sea star. Thanks for playing along with the Nautical Theme challenge at the Global Design Project - glad you did.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even tijd voor een vakantieblogrondje. Lekker op het terras van 'ons' huis met uitzicht op de Montagne Noir, genietend van de lichtjes in de verte en een verkoelend briesje. Je hebt twee gave kaartjes gemaakt, Ingrid! De bovenste is lekker zomers en de onderste superstoer. Bonsoir!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes, de bovenste geeft een mooi sfeertje en de onderste is erg stoer!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.