Daisy Flowers

*Please use Google Translate - you can find it in the sidebar, on my blog*


Hey hallo, 
Nog even een kaartje wat ik jullie wil laten zien. 
Gemaakt met de Daisy Punch en met de Nederlandse set Sentimenten. 
Voor zowel de Nederlandse set als voor de Daisy punch geef ik in het najaar workshops. 
Heb je interesse, kijk dan even op mijn workshop pagina, bovenin...

Ik maakte het kaartje nog net op de valreep voor mijn vakantie, voor een collega , waarvan haar man een heel ernstig ongeval heeft gehad, een paar weken geleden. 
Het ernstigste gevaar is nu geweken..en hij werkt aan zijn revalidatie..
Een kaartje heb ik naar hun toe gestuurd om te laten weten dat je aan hen denkt.. 



Het papier is Delightfull Daisy DSP verdere kleuren die ik heb gebruikt zijn; 
Calypso Coral - Powder Pink - Sahara Sand. 



Hierboven zie je de schets, en als je op de afbeelding klikt kom je bij het blog. 
Deze kaart doet mee bij; Match the Sketch #190

Ik hoop dat ik er donderdag weer bij kan zijn met een kerstkaartje. 
Maar ik ga morgen eerst twee dagen Pieterpad lopen. 
We lopen de route Millingen aan de Rijn - Zellem een tocht van zo'n 42 km, verdeeld over twee dagen... Ik kijk er naar uit...Heerlijk..




Reacties

  1. Prachtig kaartje Ingrid!
    De Daisy springt eruit :)heel eluk.
    Lief dat je je collega steunt in een moeilijke tijd.
    Veel plezier met wandelen, je hebt er mooi weer bij!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel wandelplezier!
    mooie kaart, ook mooi om enkel de pons van het margrietje te gebruiken en het hart wat te kleuren!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met deze leuke schets, de daisy past er goed bij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sow, je hebt een hele wandeling voor de boeg. Heel veel suc-6
    Je kaartje is erg mooi geworden, het gebaar wat er achter schuilt is nog veel mooier. In zo'n situatie is het altijd fijn om te weten dat er aan je wordt gedacht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo' n grote toch wandelen lijkt me zo ontspannend. Geniet ervan!
    Je kaart is mooi. Geeft vast steun aan de betrokkene. Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How cute! Your card is so pretty! Thanks for joining us at Match the Sketch this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is beautiful. I love it :-)
    Thank you for take part at our challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, mooie uitwerking vande sketch en da zal de man van je collega zeker goed doen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Ingrid, hopelijk gaat de revalidatie goed verlopen.
    Nog veel wandelplezier, dat wordt zweten morgen!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.