Carols of Christmas #3

*Stampin'Up! bestellen 22 augustus*
*Wil je eerder je spullen in huis? Neem contact me me op*

Vandaag is dat drie van de serie over de set Carol..s of Christmas.
Bij veel internetwinkels zie je dat kerstspulletjes in huis gaan komen. 
Daarom kan je deze set nu ook al bestellen... 
Ik ben aan de slag gegaan met de kleuren koper-goud-zilver en wit...
Doordat het zo heerlijk glimt geeft het een feestelijke uitstraling. 
Mijn kerstspullen zijn nog niet binnen, maar ik laat je zien dat je ook met een set, al hele leuke dingen kan maken.. 
Op de achtergrond heb ik bomen gemaakt met de embossing pasta van SU, deze heb ik gemengd met de embossingpoeder koper van SU. Op de tweede foto zie je wat voor een effect dat geeft. 
Ik deed er een laagje vellum over heen, en maakte de tekst met de koperen embossing poeder.. 




Nog wat takjes en appeltjes, in goud en zilver en koper, en je hebt een feestelijk kaartje... 


Je stanst de boompjes uit op dik papier of op een plastic sheet...
Dit is dan je mal...En zo kun je daar dan de pasta in smeren.... 

Wil je meer info over de set...
 Klik hier!

Wil je een catalogus? 


Zie je morgen weer, een nieuwe dag, met dezelfde set, maar een ander kaartje..
Tot dan... 

Natuurlijk vergeten we 52 WTC niet, klik op de afbeelding om naar het blog te gaan. 
En kijk mee wie de winnaar is geworden van de challenge... 





Reacties

  1. Tof idee om embossingpoeder door je pasta te mengen. Leuk effect met het vellum. Heel mooie kaart weer Ingrid!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, een prachtige, elegante kaart, tof idee met die bomen onder vellum, en de glitter-pasta ! En ik ben super-blij met mijn 3e plaats, hartelijk dank ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf effect geeft dit !
    Leuk weer !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi deze vellumkaart. De kleuren zijn super.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart weer Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het weer laat ons vanmiddag in de steek hier in Frankrijk. Mooi moment voor een tweede vakantieblogrondje. Jouw kerstkaart is echt heel mooi! Prachtige kleuren heb je gebruikt en ook het vellum staat heel erg goed. Bon journée!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, mooi met de koperen tekst op het vellum. En leuk die boompjes op de achtergrond.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan. Weer wat nieuws ;-)

    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.