Kerstkaart 31 - lopende challenge

*Stampin'Up! bestellen op 8 augustus, geef je bestelling voor 10.00 uur door*

Yes, het is weer Donderdag, en dat betekent dat we weer een kerstkaartje hebben voor jullie.
De challenge die vorige week gestart is loopt nog tot en met vandaag 23.55 uur.

Gebruik een of meerder sneeuwmannen op je kaart 

Nu heb ik niet veel kerststempels met sneeuwmannen, maar met een beetje creatieve hulp van Pinterest kom je ook al een heel eind..
Ik maakte het onderstaande kaartje van een Sneeuwman... 



Het besje met het takje is van de set Hangout Your Stocking..
En kwam heel goed van pas op de hoed. 

Doe jij al mee met je kerstkaart? 
Laat je inspireren door de kaartjes van het team, klik op de onderstaande foto, en je komt op het blog... 


Klik op de onderstaande afbeelding om nog even lekker te shoppen... 


Ik wens je een fijne kerstdonderdag toe, en doe gezellig met ons mee zou ik zeggen..
Hartelijke groet, Ingrid. 


Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.