donderdag 24 augustus 2017

Kerstkaart week 34

Hey hallo een hele goede morgen. 
Donderdag vandaag kerstkaartjes dag...
Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe set uit de nieuwe najaars kerstcatalogus..

De achtergrond is de mooie embossingfolder Winter Wonder textured impressions embossing folder, De koperen lijntjes zijn van de Year to Cheer Specialty Washi Tape. 
De tekst is van de stempelset Cheers to the Year. 



Ik heb het kaartje maandagavond nog even moeten maken.
Dinsdag en woensdag Pieterpad gelopen...een verslag zal snel genoeg volgen. 


Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan, om nog meer voorbeelden te zien van het DT-team...Fijne donderdag gewenst... 


14 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kaart Ingrid, die stempelset vind ik echt super. Chique met het wit en koper!
Fijne dag, uitrusten na je wandeltocht?
Nancy

!neke zei

Geweldig dat je het Pieterpad loopt !
Deze kaart is erg mooi !
Ik hou van wit !!!!

Jantine zei

Prachtige kaart, Ingrid! Heel mooie combinatie van dat papier!
Groetjes
Jantine

Monique zei

Wat een mooie stijlvolle kaart Ingrid! Super gedaan...
Liefs, Monique

marian zei

Een prachtige chique kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Nicole Parmentier zei

Mooi kaartje, prachtig die sneeuwvlok in de achtergrond en heel stijlvol met het brons!

Enny zei

Een heel mooie kaart, prachtig die embossing en dat koper op wit ! Groetjes, Enny

Suzan zei

Wat een mooie/chique kerstkaart Ingrid! Prachtig!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie combinatie Ingrid dat wit met koper. Ik zag je kaart op Instagram al voorbij komen en ik vind het een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Dat koperen tape staat echt geweldig bij de rest van dit kaartje. Stuk van het Pieterpad gelopen? Goed zeg, leuk!

Yvonne zei

Heel mooi gemaakt, Ingrid.
Prachtig het koperen tape.

Groetjes,
Yvonne.
DT52 WTC

Diny zei

Heel erg leuk Ingrid!
Groetjes Diny

Rosina zei

Een schitterende kerstkaart Ingrid, wat een mooie uitstraling met die koperen details erop...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

cards-by-epie zei

Schitterende kerstkaart Ingrid ,mooi rustig....
Heb leuke wandelfotoos gezien op FB ,supersss
Fijn weekend hoor van Epie