donderdag 19 december 2024

kerstkaart week 51

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag...

We zijn aan de laatste weken bezig van 2024..

Nog even en dan is het kerst...

Het onderstaande kaartje maakte ik voor de workshop op de teamdag... 



Hieronder zie je het voorbeeld wat ik maakte..
Colien stanste de vormpjes uit, en ik tekende alvast het schortje, zodat 
er alleen maar geknipt hoefde te worden. 
Verder kreeg iedereen een pakje met design papier... 


Hieronder zien jullie nog even een sfeer impressie van de teamdag.. 


Zo gezellig om even een paar uur samen te zijn, bij te kletsen en samen te knutselen. 


Zo dankbaar hiervoor...


Ik wens jullie alvast een mooi weekend toe..
Ik ben nog steeds hard aan het werk (7) dagen, 
en gelukkig hoef ik volgende week maar twee dagen te werken. 
24 en 26 december. Als je denkt dat ik met oud en nieuw dan vrij ben ? 
Dat is helaas niet zo...

klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC..






9 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie schortjes leuke details heb je erop verwerkt
groetjes Ellen

Diny zei

Super leuke schortjes heb je gemaakt Ingrid!
En wat ziet het er gezellig uit met de volle tafel!
Groetjes en werk ze nog he,
Diny

Marijke zei

Je hebt er een mooi schortje van gemaakt! Leuk nog die foto's. Veel succes met werken, je hebt het druk! Groetjes Marijke

Annemarie en Merit zei

Lief schortje heb jij ook gemaakt, een leuke workshop, en nog een pakketje papier we zijn er vanmiddag nog mee aan de knutsel geweest...
Leuk de foto's van de gezellig teamdag.
ZOZO jij bent druk aan het werk, volgende week even een kleine adempauze en dan weer volop verder.
Succes!!!
Liefs Annemarie en Merit

Suzan zei

Superleuk kerstschortje Ingrid!
Groetjes Suzan

joke zei

Zo leuk deze schortjes en wat een gezelligheid op de teamdag.
Groetjes Joke

Nelleke zei

Nou jij moet vol aan de bak zeg. Leuk dat schortje wat jullie gemaakt hebben op de teamdag. De foto’s zien er ook heel gezellig uit. Verder wil ik je bedanken voor de leuke kaart die ik vorige week ontvangen heb van jou. Groetjes, Nelleke

cards-by-epie zei

Schitterend schortje Ingrid , Dankjewel voor je mooie kaart hier gehad
Fijn weekend en tot blogs Epie 💚

Jantine zei

Heel leuke kaart Ingrid! Het was een leuke dag met een leuke workshop. Ik toon de mijne binnenkort.
Groetjes
Jantine