donderdag 12 december 2024

kerstkaart week 50

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag met kerstkaartjes..

Hebben jullie ook al alles verstuurd, of zijn jullie nog druk met de laatste kaartjes maken ? 



Ik zag laatst op instagram, een verhaal voorbij komen van Jeanette Thiemessen, 
die had kaartjes gemaakt van notenkrakers uit Daphne's Diary..
Nu heb ik Daphne's Diary wel eens gekocht, en ik bewaar ze ook om 
er plaatjes uit te halen, vooral met mixed media is dat heel leuk. 
Dus ik ging naar de boekhandel en kocht er een, want de notenkrakers zijn zo leuk. 
Ik maakte er het bovenstaande kaartje mee, en ik maakte natuurlijk nog meer, 
maar dat komt later wel...
De achtergrond maakte ik met oxide inkten...

Deze gaat in de bak voor volgend jaar...
Fijne donderdag gewenst... 
klik hier! om naar 52WTC te gaan..







6 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke notenkrakers
groetjes Ellen

GerJanne zei

Wat leuk! Ik ga vaak tevergeefs naar de boekwinkel voor Daphne's Diary. Altijd uitverkocht...vandaag een poging wagen in Zutphen..

Daphne zei

Dat tijdschrift is zo mooi, en héél bruikbaar.
Wat een leuke kaart en meteen al iets voor volgend jaar!!

Marijke zei

Wat een super mooi kaartje Ingrid! Dat is een mooi tijdschrift wat je mooi kunt gebruiken. Erg leuk! Groetjes Marijke

Diny zei

Heel mooi kaartje laat je zien Ingrid!
heb nog niet alles verstuurd....moet nog even aan de bak!
Groetjes Diny

Suzan zei

Oh superleuk kaartje Ingrid. Vind dat altijd zo leuk notenkrakers!
Groetjes Suzan