HI,
Welkom zo vlak voor het weekend,
Ik doe nog net op het nippertje mee met de liftchallenge.
Ik had de onderstaande kaart al gemaakt, tijdens ons DT weekend,
maar het schudgedeelte was niet goed vast geplakt, en de inhoud
lag er grotendeels naast...
hieronder zie je de binnenkant, door het foto bewerkings programma heeft hij een deel van de
kaart weg gesneden boven...
maar hieronder zie je het weer goed
het is een schudkaart geworden, met schudmateriaal van Studio light in herfstkleuren.
Stickers van Marleen en ook het papier en de beren zijn ervan..
Het was leuk om dit te maken, weer eens wat anders..
Deze kaart doet mee bij de Liftchallenge - challenge #183
Fijn weekend alvast gewenst..




5 opmerkingen:
Mooie kaart is het, hihi wel goed vastplakken anders heb je niks aan het schudgedeelte.
Groetjes Elly
Toe maar, ook nog een schudkaart ervan gemaakt.
Mooi hoor
Mooi dat schudgedeelte met de takjeskrans eromheen en het kleine tafereeltje! Gelukkig kon je alles weer goed vastplakken! Heel leuk bijpassende binnenkant ook, Ingrid, een gave lift! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!
Heel leuk! En dat is altijd spannend met een schudkaart. Ik heb een keer de hele brievenbus onder de kleine sterretjes gehad! Wel lachen, want de enveloppe was niet eens open, maar door de kleine openingen van de enveloppe kwam het zelfs naar buiten.
Hij is superleuk Ingrid! De binnenkant is natuurlijk al bijzonder maar door de shaker de buitenkant ook! Top gedaan! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!
Een reactie posten