HI,
Welkom bij een nieuwe week, week 46 alweer....
Ik hoop dat ik volgende week mijn kerstkaarten kan gaan schrijven..
Mijn voornemen om het eerder al te doen is niet gelukt...
Het bovenstaande kaartje maakte ik in ons DT weekend...
Het papiertje is een oudje van MD evenals de hertjes..
klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC,
en doe gezellig met ons mee...
Fijne dag gewenst, vandaag ben ik vrij, we gaan morgenavond naar zee voor
een weekendje. Helaas vrijdag nog werken, en daarna nog een teamoverleg, dus om 17.00 uur
kan het weekend pas beginnen. Dus is het vandaag de koffer al pakken
zodat Paul vrijdag overdag, als ik aan het werk ben de auto kan laden..
Zin in......



5 opmerkingen:
Een leuk kaartje en de oudjes doen het nog goed hoor! Lekker een weekeindje weg en geniet ervan! Ga ik ook doen maar dan een hele week! (haha, baas boven baas) Groetjes Marijke.
Een heel leuke kerstkaart.
Veel plezier in Zeeland!
Veel plezier en mooi weer.....
Leuk je kaart !
groeten Ineke
Heerlijk een weekend weg! En dan zal de dag minder zwaar voelen, kan ik me zo voorstellen.
je kaart is in het echt mooier, maar hij is erg leuk!
Leuke kaart Ingrid! Veel plezier aan zee. Wij zijn dit weekend met de kleinkinderen naar de Beekse Bergen.
Groetjes
Jantine
Een reactie posten