Slimline met restjes




Hey hallo, 
Welkom zo, net voor het weekend, 
Ik ben dit weekend vrij, heerlijk genieten, altijd...
Het blijft altijd een bijzondere gedachten als je onregelmatige werkt 
als je een weekend vrij hebt..Er staat een leuk bezoekje op de planning 
En verder niet heel veel bijzonders..maar dat is OK, 

Gisteren toen ik uit de nachtdienst kwam heb ik nog even 
zitten knutselen, het is altijd een dag, na mijn nachtdienst, waarop ik 
3 uurtjes slaap, en dan op sta, een dag waarop je je ritme weer om moet gooien. 

Meestal ga ik aan de knutsel, niet teveel activiteiten, 
Ik maakte deze onderstaande slimline tag, met restjes papier van SU


vierkante blokjes maken van restjes is leuk, maar 
deze strookjes stanste ik uit, ze zijn in twee verschillende maten.
Het bloemetje is ook van SU en had ik nog liggen, het was eigenlijk voor een 
ander project bedoeld, maar dat kwam niet mooi uit.. 

Morgen ben ik er weer met een ander kaartje... 
Fijn weekend gewenst. 



 

Reacties

Epie zei…
Mooie slimliner met restjes en leuke bloemen , fijn weekend
Groet Epie
Super mooi. Slim om zo de restjes te gebruiken. Een heel fijn weekend.
Wat leuk om zo restjes op te maken, het is een mooie, fleurige slimline geworden Ingrid. Geniet van je vrije weekend.
Lieve groetjes Miranda
Angélique zei…
Een heel leuk label, je hebt de papiertjes mooi gecombineerd.
Ela zei…
Schitterende kaart! Ik weet niet of ik dit uit mijn vingers krijg na 3 uurtjes slaap... Groetjes Ela
GerJanne zei…
Ook een leuke manier om restjes te verwerken. Mooie kaart!
Ik werk vannacht en morgennacht. Volgend weekend weer vrij. Ik slaap ook altijd maar 3 uur als ik uit de nachtdienst kom. Vaak heb ik dan enorm veel energie en doe heel veel in de middag. De dag daarna is echt mijn 'wisseldag'. Hoewel ik dat eigenlijk pas merk als ik 3 of 4 nachten moet werken. Nu maar 2, dus dat valt weer mee!
Geniet van je weekend!
Daphne zei…
Ik vind het zo ontzettend knap, nachtdiensten werken, zou niks voor mij zijn denk ik.
Leuk hoor, in zoveel restjes op een kaart te verwerken, ik zit ook vaak te kijken hoe je de kleine stukjes nog kan gebruiken, gooi eigenlijk nooit iets weg.
Deze slimline vind ik heel erg mooi geworden.