Reminder challenge Knutsels en Kadootjes

 Hey hallo, 

Welkom op deze zondag, 

we laten bij K&K, de reminder zien voor onze challenge: 

maak een kaart in rood - roze - oranje

een mooie frisse combinatie vind ik het...

doe jij al mee ? 



Ik heb een kaartje gemaakt met de leuke theekopjes van SU



klik hier! om naar het blog te gaan van K&K. 
Laat je nog even inspireren door de mooie voorbeelden van het team.
En doe gezellig mee zou ik zeggen. 

Zo dadelijk hebben we een zitting, Carnaval gaat hier bijna beginnen 
in het zuiden van het land. We hebben een zitting in een kleine kroeg hier
 in de stad, ik ben benieuwd, het is de eerste keer dat de zitting in deze vorm 
plaats vindt, de eerdere zitting waren groter opgezet en op een andere locatie..
dus afwachten, maar zal zeker goed komen. Morgen een dag scholing, 
en dan 's avonds nog even gezellig eten met Lieke en Paul, 
want volgende week met Carnaval ben ik jarig, dus dan komt er niets 
van gezellig uit eten... 












Reacties

Daphne zei…
Ik vind het zulke leuke kleurtjes bij elkaar!!
Je wordt er meteen vrolijk van vind ik.
Heel leuk, jouw voorbeeld, die kopjes🥰, die zou ik in het echt ook wel willen hebben.
Colien zei…
Superleuk kaartje, lekker vrolijk!
Fijne avond, komt vast goed met zo'n gezellige zitting. En morgenavond lekker 'voorproeven' mbt je verjaardag, slim om alvast te gaan eten met z'n drietjes, geniet!
grtz Colien
Angélique zei…
Een heel gezellige, vrolijke kaart.
Veel plezier met al die gezelligheden.