Inktspetters

 Hey hallo, 

Welkom zo vlak voor het weekend, 

vandaag een CAS kaartje wat ik gisterenmiddag nog heb gemaakt, 

een vrije dag had ik gisteren, en ik was al heel vroeg op, 

zodoende had ik voor de middag al zoveel gedaan dat ik 's middag nog tijd had 

om te knutselen...heerlijk


Het is de bedoeling dat je bij CAS on Friday, een kaartje met inktspetters maakt.. 
Ik heb gekozen voor de spetters in roze - oranje - rood te stempelen.. 
De stempel is een oudje van SU - Artisan Textures





Deze kaart doet mee bij : Cas on Friday - #250 - inktspetters

De kleuren van dit kaartje zijn ook te gebruiken bij de challenge 
van Knutsels en Kadootjes..Zondag zie je nog een kaartje 
in die kleuren..
Tot dan, geniet alvast van je weekend. 







Reacties

  1. deze is superleuk ! zeker ook te gebruiken voor het kleurenkaartenteam in de aangepaste kleurtjes
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi kan het dus zijn.
    Wat een goed idee, echt een super mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.