kerstsokken

 Hey hallo, 

Welkom op deze doordeweekse dinsdag..

Hebben jullie genoten van de feestdagen ? Mooie herinneringen gemaakt met elkaar ? 

Ik was 1e kerstdag aan het werk, waar we gezellig gebruncht hebben 

met de bewoners, de Villa rook heerlijk naar allerlei hapjes die klaar 

gemaakt werden. We hadden geluk, want twee stagiares vonden het niet erg 

eerste kerstdag te komen werken, wat een TOP meiden, want daardoor 

kunnen wij net dat beetje extra doen, en iedereen een hele mooie 

feestelijke dag geven, en dat maakt het werk dan zo bijzonder, 

als je iedereen ziet genieten.... Ik was daarna thuis 

nog over aan het vertellen dat het zo'n mooie dag was geweest...

Paul en ik hadden tapas gemaakt nadat ik klaar was met werken, 

en lekker op de bank voor een film alles op gegeten, geweldig...

Daarna kwam Lieke als verrassing binnen lopen...ze zou eigenlijk allebei de kerstdagen 

moeten werken, maar was nu tweede kerstdag vrij, ik ook, zo fijn, zo dankbaar daarvoor dat ze er was. 

Dan nu over naar het kaartje..het is nog een kerstkaartje.... 


Gemaakt voor de challenge van 4 - seasons challengeblog
Zij vragen om kerstsokken - het is alweer challenge 63 van Nelly en Colien... 

De kerstsokken zijn van MD : LR0733
het houtpapier en steenpapier is ook van MD - weathred wood PK9155
De tekst is : CR1561
Het groene papier en het papier van de sokken is : PK9155 
De takjes en strik zijn van SU 



Ik kon deze kaart niet bewaren tot donderdag want dan gaat 
er een nieuwe challenge van start bij 52WTC, en dat is een heel ander thema, 

Ik ben er donderdag weer, met een andere kerstkaartje..
tot dan.. 







Reacties

Colien zei…
Heel leuk kaartje, mooi met die vrolijke sokken op een stoere achtergrond!
Bedankt voor je deelname op het 4 Season blog.
grtz Colien
Daphne zei…
Schattig hoor.
Deze sokken hangen al klaar om gevuld te worden met kadootjes.
Diny zei…
Wat een leuk kaartje Ingrid....maar je verhaal is ook heel MOOI!
Groetjes Diny
Nelly zei…
Mooie kaart heb je gemaakt met de kerstsokken erop. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4-SCB.
Fijne jaarwisseling.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)