winter warme breisels

Hey hallo, 

Welkom bij deze blogpost..

Morgen nog een post, en dan is 2021 ten einde..

Heel bizar, wat er allemaal gebeurd is in 2021, ..toch ook heel veel dingen om dankbaar voor te zijn, 

dus daar focus ik me dan maar op....

Het kaartje van vandaag, is het een pin wheel kaartje.... 

ik zag het bij Daphne voorbij komen



ik gebruikte de uiltjes van Eline,  zij hebben lekker warme sjaals om,
en ook het papier zijn breisels..







het is een erg leuk modelletje, en niet moeilijk om te maken..




tot morgen...






Reacties

  1. Wat een prachtige kaart Ingrid!
    Het is ook een leuk model.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Ingrid !!!
    Ik vind dit soort modelletjes altijd moeilijk te decoreren.
    Jij bent er goed in geslaagd !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke pin-wheel kaart en inderdaad mooi om er de winterwarme breisels-papiertjes op te gebruiken!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is die leuk geworden ! mooi gemaakt, leuk modelletje
    fijne eindejaarswissel,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.