kerstkaart week 49

Hallo, 
Welkom bij een nieuwe donderdag, 

Vandaag maken we de uitslag van onze challenge bekend bij 52 WTC
Ik denk dat ik vandaag een gaatje vrij ga maken voor mijn kerstkaarten te schrijven.
Eerst nog even slapen, want ik heb nachtdienst gehad, en vanmiddag eens kijken..
Morgen vertrekken we voor een lang weekend naar zee, kunnen we ons Lieke 
weer eens zien.....

Het weer wordt het komend weekend volgens mij niet geheel droog..
dus ik twijfel nog of ik niet een paar knutselspulletjes in mijn koffer stop...
zomaar voor alvast weer wat kerstkaartjes....

Dan nu het kaartje voor vandaag,
Dit maakte ik tijdens ons DT- weekend, begin november al weer...


De spulletjes zijn van Marianne Design, 
en zo leuk die beertjes bij elkaar...ook de tekstcirkel vind ik heel gaaf.. 

 


Je kan mee doen, door op de bovenstaande afbeelding de drukken, 
dan kom je op het blog terecht van 52WTC...

Ik wens je een mooie dag toe... 






Reacties

  1. Een mooie kaart met die lieve beertjes en een prachtige kleurencombi.
    Geniet van je weekend aan zee!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kaart met de ijsbeertjes en de leuke tekstmal!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Ingrid! Ik heb gisteren en eergisteren mijn kaarten zitten schrijven. Wat een klus...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kerstkaartje met die lieve ijsbeertjes, mooi gemaakt!
    Geniet van jullie weekend weg, leuk om Lieke weer eventjes te zien. Gezelligheid!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje! Deze beertjes doen het goed deze winter met de kerst! Heerlijk een weekeindje weg. Genie ervan en een paar knutseldingetjes kan toch wel? haha! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een superlief kaart Ingrid!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kerstkaart met een hartverwarmend plaatje. Veel plezier aan zee, lekker uitwaaien en dan warme chocolademelk mmm.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Ingrid....de beertjes zijn zo schattig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel lief kaartje, mooie kleurtjes!
    Veel plezier aan zee, best een eind weg om je dochter te bezoeken!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja... ik weet het nog. Hij is ontzettend leuk. Dat knipvel is enig. Veel plezier in Zeeland. Wordt sowieso gezellig...met of zonder droog weer, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, dat vind ik nou zo lief, die knuffelende diertjes op een kaart.
    En je hebt gelijk, de cirkel tekst stans is leuk zeg.
    Neem wat kleins mee, dan heb je het in ieder geval bij je, mocht je erom verlengen zitten.
    Veel plezier trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lieve, gezellige kaart, mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.