Kerstkaart week 52 - start challenge december

Hey hallo, 

Welkom bij deze blogpost, 

de allerlaatste van 2021, 

wat zal 2022 voor ons in petto hebben ? 

Vandaag gaan we bij 52WTC van start met onze challenge, 

maak een kaart volgens de schets

 Suzan heeft de challenge bedacht, en de schets is heel makkelijk na te maken...


Ik ging aan de slag met een leuke blok en knipvellen die ik kreeg van Colien, 
tijdens ons DT weekend, het is van Noor Design


Hierboven zie je de schets die je moet gebruiken..
Klik je hieronder op de afbeelding dan ga je naar het blog van 52WTC..
en zie je al die leuke voorbeelden van het team en de gastdesigners...

2021 in foto's - 
de bloemen die je zie zijn, kunstbloemen, gekocht van het geld
 wat ik kreeg van mijn oud collega's - altijd een herinnering, aan 35 jaar 
werken bij St.Anna in Heel - de kaartjes, kerstkaartjes twee blogs, met een heel mooi
team om me heen, waar ik heel dankbaar voor ben, zee en zeeland waar onze dochter 
woont, en waar we zo vaak als mogelijk naar toe gaan, bloemen en planten ik kan niet zonder
en vooral in deze tijd, moet je het thuis gezellig maken..op de foto staat ook Lieke toen ze 
in juni kreeg te horen dat ze haar bachelor heeft gehaald, zo trots op haar...
Dankjewel hoe je was 2021...op naar 2022.....



Ik wens je alvast een sfeervolle, gezellig jaarwisseling, 
ik ga aan het werk, ik heb nachtdienst, en er zal vast nog wel iemand op blijven,
dus helemaal alleen zal ik niet zijn...
En voor iedereen van jullie de allerbeste wensen voor 2022 !
Veel gezondheid, liefde en creativiteit gewenst....
Liefs Ingrid.... 









Reacties

  1. Wat een leuke kaart! Ik ben weg van je designpapier, wat een mooie kleuren samen.
    Een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2022!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kerstkaart met de schets van Suzan, tof plaatje en heel mooie papiertjes.
    Groetjes en hopelijk ondanks alles toch een gezellige jaarwisseling !
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart n.a.v. de sketch, Ingrid! Leuk papier, lekker vrolijk.
    Dat jaaroverzicht is ook mooi zeg! Heel bijzonder.
    Alvast hele fijne jaarwisseling en bedankt voor (weer) een fijn jaar als 52WTC DT-collega's!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt met de toffe papiertjes!
    En je jaaroverzicht ziet er goed uit, leuk om een collage van jouw favorieten zo bij elkaar. Werk-ze nog en fijne jaarwisseling!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met die geinige sneeuwpop! Een mooie collage van jou afgelopen jaar! Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat jaaroverzicht !!!
    Je kaart is ook top !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Ingrid....mooi papier heb je gebruikt en wat een schattige sneeuwpop!
    Groetjes en een fijne jaarwisseling,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuk kaartje met deze leuke sneeuwpop! En een leuke collage. Ik wilde het doen maar het lukt me niet goed! Jammer! Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en bedankt voor de fijne samenwerking in ons team! Hopelijk kunnen we elkaar volgend jaar weer eens ontmoeten! Werkse en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke vrolijk kaart nav der sketch, Leuk je jaaroverzicht.
    Een gezond en creatief 2022 toegewenst.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie afsluiter met dit kerstkaartje! En een mooie fotocollage van jouw jaar 2021! Ik wens je een fijn jaareinde, en een goed begin van een creatief en gezond 2022! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig en leuk kaartje! Wat een leuke fotocollage van 2021!
    Fijne jaarwisseling, werk ze en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaart heb je gemaakt Ingrid!
    Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2022.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Ingrid,

    Mooie kaart maakte je. Heb spijt dat het mij niet op tijd gelukt is, probeer ze volgende week wel klaar te hebben voor de uitdaging...
    En ja, ik wil graag vooruitwerken maar is soms moeilijk te combineren met mijn voltijdse job, bestellingen, kleinkindjes op vrijdag en ook dikwijls in 't weekend en dan de volgende verbouwfase die er aan komt...
    Ik beloof mijn best te doen!

    Fijn eindejaar en een mooie start voor een gezond en creatief 2022!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kaart!
    Een fijne jaarwisseling en een goed 2022 met veel gezondheid en liefde!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een grappige sneeuwpop, mooie kaart!
    Een fijne jaarwisseling,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.