Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost,
Deze laatste donderdag van Juli gaat de challenge van start bij 52WTC..
Deze keer koos Miranda voor een;
BINGOKAART
Je kent het wel, het rijtje - horizontaal- verticaal of diagonaal
Hieronder zie je de kaart,
Ik ging voor het eerste rijtje horizontaal;
Dennenbomen - Sterren - Sneeuw
Klik op de onderstaande afbeelding, om naar het blog te gaan van 52WTC..
Laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team en de gastdesigners..
Mee doen kan vanaf morgen tot en met donderdag 5 augustus 23.55 uur




10 opmerkingen:
wat een mooi kaartje in de warme grijstinten mooie bomen en sterren
groetjes ellen
Prachtige kaart Ingrid! Mooie achtergrond en heel bijzonder in die grijstinten!
Groetjes
Jantine
Heel leuke kaart, prachtig van kleur!
grtz Colien
Heel erg mooi deze kerstkaart.
groetjes van Marian.
Prachtige sfeervolle kerstkaart.
Groetjes, Eri
Een mooie kerstkaart Ingrid, leuk gebruik gemaakt van het dessin-papier.
Lieve groetjes Miranda
Hele mooie kaart Ingrid.
Groetjes Elly
Een mooi kaartje Ingrid en leuk de uitdaging gebruikt! Groetjes Marijke
Prachtig kaartje heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan
Super leuk zo !!!
groeten Ineke
Een reactie posten