kerstkaart week 28

 Hey hallo,

Welkom bij deze regenachtige donderdag....

pffff wat een weertje, ik heb vakantie...ik ben een positief ingesteld mens, dus 

maak er maar het beste van, ik heb afgelopen week toch regelmatig tijd doorgebracht in 

mijn knutsel kamer, en ben maar vooruit gaan werken met kerstkaartjes....

mocht het nog goed weer worden, heb ik in ieder geval weer wat aan te pakken en te laten zien hier...

Dit kaartje maakte ik ook al een tijd geleden, ik hou namelijk wel van 

vooruit werken als het om DT werk gaat...


Let it Snow - Let it Rain is nu meer van toepassing... 

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC...


Je kan vandaag de hele dag mee doen tot en met 23.55 uur vanavond...
Heb een mooie dag.... 







Reacties

Rosina zei…
heel mooi je kerstkaartje voor vandaag Ingrid.. met leuke stempeltjes erop
en ja het is bar en boos in Limburg...fijn dat je nu lekker hoog woont ...wateroverlast is bij jullie niet aan de orde ...het is wel een ramp voor vele mensen en ondernemers
Bedankt voor het lieve kaartje wat ik gisteren van je gekregen heb...Het geeft mij een warm gevoel dat jij en vele meeleven...
lieve groetjes Rosina
DT 52 WTC
!neke zei…
Leuke kaart !!!!
Fijn dat je nu in een appartement zit !!!
groeten Ineke
Trudy zei…
Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Trudy
Een hele leuke kerstkaartmet die lieve figuurtjes Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
Suzan zei…
Prachtig kaartje Ingrid! Inderdaad het weer is maar triest hoor!
Groetjes Suzan
oh, wat zijn dat superleuke stempeltjes op je mooie kerstkaartje!
Ik hoorde vanmorgen dat in Roermond ook huizen ontruimd moesten worden? Ik hoop dat alles ok is met jullie !
Nancy