donderdag 29 juli 2021

kerstkaart week 30 - start challenge

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost, 

Deze laatste donderdag van Juli gaat de challenge van start bij 52WTC..

Deze keer koos Miranda voor een; 

BINGOKAART

 Je kent het wel, het rijtje - horizontaal- verticaal of diagonaal


Hieronder zie je de kaart, 

Ik ging voor het eerste rijtje horizontaal;
Dennenbomen - Sterren - Sneeuw


Klik op de onderstaande afbeelding, om naar het blog te gaan van 52WTC..

Laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team en de gastdesigners..

Mee doen kan vanaf morgen tot en met donderdag 5 augustus 23.55 uur








10 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de warme grijstinten mooie bomen en sterren
groetjes ellen

Jantine zei

Prachtige kaart Ingrid! Mooie achtergrond en heel bijzonder in die grijstinten!
Groetjes
Jantine

Colien zei

Heel leuke kaart, prachtig van kleur!
grtz Colien

marian zei

Heel erg mooi deze kerstkaart.
groetjes van Marian.

Eri zei

Prachtige sfeervolle kerstkaart.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Ingrid, leuk gebruik gemaakt van het dessin-papier.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Hele mooie kaart Ingrid.
Groetjes Elly

marijke zei

Een mooi kaartje Ingrid en leuk de uitdaging gebruikt! Groetjes Marijke

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan

!neke zei

Super leuk zo !!!
groeten Ineke