donderdag 27 mei 2021

kerstkaart week 21 - start challenge mei

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, de laatste donderdag van mei....

En dat betekent bij 52 WTC, een nieuwe challenge...

Bedacht door Merit en Annemarie...

En zij kozen voor ; 

maak een kerstkaart volgens onderstaand pallet, met rendier 

mag ook eland of hert zijn, dat maakt niet zo heel veel uit... 


Hieronder zie je mijn uitwerking..
Het papier komt van een blok van de Action..het hert is van Marianne Design.. 




klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC... 


Vandaag kun je nog de hele dag je kerstkaart linken tot 23.55 uur..
Vanaf morgen tot en met 3 juni 23.55 uur, kun je je kaart voor de challenge linken..

Fijne donderdag gewenst... 





17 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Da's leuk dessinpapier!
Mooie inspiratiekaart !
Groetjes
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en hert
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaart Ingrid, mooi designpapier!!
liefs Annemarie en Merit

Anita van Deur zei

Schitterend kaartje Ingrid.

Jantine zei

Wat een prachtig papier, Ingrid! En dat hertenhoofd is ook mooi. Top kaart!
Groetjes
Jantine

Colien zei

Gaaf kaartje, mooi door eenvoud!
grtz Colien

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Ingrid, wat heb je daat ook mooi designpapier voor gebruikt en het hertenhoofd past er perfect bij...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

marijke zei

Een mooi kaartje en dat is zeker mooi papier wat je hebt gebruikt. Groetjes Marijke

Eri zei

Leuke kaart met die mooie papier! Het hertenhoofd staat mooi in de spotlight.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nu zag ik toch je rendier eerst niet hihi, mijn scherm staat wat te donker. Maar volg de sterretjes en ziedaar... Een mooie kerstkaart met leuk dessin-papier Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Mooie kerstkaart met het leuke rendierhoofd!
Groetjes Trudy

marian zei

Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt volgens de opdracht.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Heel mooi kaartje en het palet vind ik ook heel mooi!

Margo zei

Prachtig Ingrid, heel mooi met dat papier.
Groetjes
Margo

Suzan zei

Prachtig kaartje Ingrid! Ook het papier is super!
Groetjes Suzan

Diny zei

Wat een super leuke kaart Ingrid!
Groetjes Diny

Elly zei

Prachtige kaart.
Groetjes Elly