Jarig - reminder knutsels en kadootjes

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe post..

Op deze zondag - moederdag....

laten we jullie de reminder zien van de challenge van Knutsels en Kadootjes..

gebruik een nederlandse tekst op je kaart.

en dat is natuurlijk niet zo moeilijk, we hebben al 56 inzendingen zag ik gisteren, misschien ondertussen al meer, maar er kan natuurlijk nog meer bij, dus deze reminder is daarvoor... 



Ik ben aan de slag gegaan met stempels van Different Colors...en teksten volgens mij 
oudjes van Marianne Design.... 

En zijn jullie al verwend met een ontbijtje, of wat anders moois ? 
Ik kreeg gisteren een heerlijk pakket van Rituals opgestuurd...heerlijk genieten altijd...

Het is hier even rustig op mijn blog, de zin om kaartjes te maken is heel heel ver te zoeken, 
en ik laat het maar even zo...het komt wel weer......

Ik wens jullie een fijne zondag toe, geniet van wat er ook komt...

klik hier! om naar het blog te gaan van K&K. 
En laat je nog even inspireren door de mooie voorbeelden van mijn maatjes....









Reacties

  1. Hoi Ingrid,
    wat een mooi kaartje is het. In balans, is wat bij me op momt.
    Geniet van je Rituals pakket. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is super! Niks erg aan hoor, als het even niet lukt. Komt vanzelf weer! Wat lekker zo'n rituals pakket. Dat wordt relaxen! Hier komen de kinderen barbequeen. Als het droog blijft tenminste.
    Fijne dag, dikke knuffel en liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lief kaartje is dit! Knap gemaakt, er staat niets teveel op en niets te weinig! Precies goed!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor deze mooie kaart die nu bij mij in de kamer staat te pronken. Ja inderdaad taart en veel kadootjes. Hele mooie planten voor binnen en buiten. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.