kerstkaart week 20

 Hey hallo, 

Welkom in week 20 van de kerstkaartjes op donderdag...

Brrr wat vliegt de tijd, af en toe lijkt er of dat er nog sneeuw valt in mei, 

maar het was hagel wat er de afgelopen dagen naar beneden kwam...

Ik voel de zomer nog niet, ook al zijn er wel mooie droge dagen geweest....

Vandaag een sneeuwkaartje voor jullie...


mooie hoge bergen met sneeuw...
En de ijsbeer hoort daar bij natuurlijk.....

Klik je op de onderstaande afbeelding kom je op het blog terecht van 52 WTC...


en mee doen kan vandaag de hele dag tot 23.55 uur vanavond....
Fijne donderdag gewenst... 





Reacties

  1. wat een mooi kaartje met het wintertafereeltje en de schattige ijsbeer gelukkig is ie goed gekleed op de kou
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, brrr, zeg dat wel, niks aan het weer.
    Past wel mooi bij de kerstkaarten elke donderdag, hihi
    Deze ijsbeer verwarmt mijn hart🥰.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje maar ik had ook liever een beetje zon gehad! Maar voor een kerstkaartje kan je wel sneeuw gebruiken! haha! en een ijsbeer erbij maakt het helemaal koud! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brr, ik vind het al koud en van deze leuke kerstkaart krijg ik nog meer de bibbers Ingrid.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi winters kerstkaartje, leuk!
    Ja, het mag nu onderhand wel wat lekkerder weer worden....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi je kerstkaartje voor deze week Ingrid... leuk met die schattige ijsbeer erop!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het is een heel fris en nat voorjaar...jammer, maar de natuur is prachtig. Wij hadden hier onlangs 's morgens vroeg nog echte sneeuw...in mei. Ongelooflijk toch!
    Je kaart is prachtig en heeft heel veel sneeuw in mei :-)
    Gisteren had ik een werkdag van 12 uur, daarna was ik te moe om nog een blogronde te doen.
    Maar vandaag is je kaartje nog net zo mooi!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke ijsbeer kerstkaart Ingrid en dat in mei haha.....
    Binnenkort gaan we nog sleetjes uit de kast halen weer ;)
    Weinig reacties achter gelaten afgelopen donderdag , mijn blog is stuk
    Fijne Pinksterdagen toe gewenst vooe iedereen die dit leest
    Groetjes van ons uit Vriesland ... Epie en Birdie xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.