donderdag 6 mei 2021

kerstkaart week 18 - reminder challenge

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe week met kerstkaartjes op deze donderdag..

We laten vandaag onze reminder kaartjes zien voor de challenge; 

maak een kerstkaart met meer dan 1 vouw

ik maakte de onderstaande kerstkaart..


het is een tri fold card..met een band erom.... 



ik gebruikte hetzelfde papier als de vorige week, het is van MFT en ook de stempels zijn ervan..
het is een vrolijk kaartje geworden... 



Hierboven zie je de kaart van binnen....

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC...
Doe ook gezellig met ons mee vandaag..
je kan je kaart linken tot 23.55 uur vanavond..

mooie dag gewenst... 







15 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouw kaartje wat een vrolijk papier en een schattig hertje heb je gebruikt
groetjes ellen

Katrin zei

Wat een super leuke kaart!
Liefs, Katrin

Nancy Soetaert zei

Heel mooie trifoldkaart!
Groetjes
Nancy

cards-by-epie zei

Schitterende creatie Ingrid Wwaauuw....
Fijne dag v Epie

Eri zei

Prachtige kaart met het verschillende DP in dit leuk model. De band met het hertje is super.
Groetjes, Eri

Rosina zei

heel mooi deze vouw kerstkaart Ingrid...het designpapier leuk gecombineerd zo samen , en zeker met die leuke sluitband erop een schitterend geheel!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Heel leuke en vrolijke kaart, Ingrid, mooi model ook altijd, de trifold!
Groetjes
Jantine

Trudy zei

Wat een mooie en vrolijke kaart!
Groetjes Trudy

Marijke zei

Een heel mooi voorbeeldkaartje Ingrid! Ik vond de bijdrages van het team prachtig allemaal! Jij hebt een heel vrolijk kaartje met al die kleurtjes en papiertjes! Groetjes marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel vrolijk met die verschillende motiefjes van het dessin-papier Ingrid. Mooi model kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Mooie kaart met gave papiertjes. Leuk die band er omheen!

groetjes van Ank

Daphne zei

Dat is zeker een vrolijke kaart, wat een leuke papiertjes gebruikte je.

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt! ook prachtig dessin papier!
Groetjes Suzan

Marjan zei

Supertoffe kaart, met erg leuk papier en een gaaf model. Leuk dat hertje als blikvanger op je kaart!

Gina zei

Superleuke papiertjes gecombineerd ! Heel leuk zo dit model! Groetjes, Gina