donderdag 25 maart 2021

kerstkaart week 12 - start challenge

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag..de laatste donderdag van maart

maak een kerstkaart in pastelkleuren

zie de voorbeeldfoto onderdaan dit bericht

Het is een mooie uitdaging, een kerstkaart in pasteltinten maken, 

je mag hele pallet gebruiken, maar een kleur is ook toegestaan. 

Colien heeft het ons niet gemakkelijk gemaakt..maar het is toch leuk jezelf uit te dagen..


ik stanste ijssterren in verschillende tinten uit..het achtergrond papiertje is 
een lila kleur, dat is op de foto niet goed te zien.. 




Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC..
en laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team en de gastdesigners...

Mee doen kan tot en met donderdag 1 april....en dat is geen grap...
Fijne donderdag gewenst... 





15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat leuk deze ijs sterren in deze pasteltinten Ingrid, fijne dag.

Rosina zei

Heel mooi dit voorbeeld kerstkaartje Ingrid...leuk die pastelkleurige ijs sterren erop..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nicole Parmentier zei

Mooi deze sneeuwvlokken in pastelkleurtjes!

!neke zei

Super mooi Ingrid !!!!

Jantine zei

Wat prachtig, al die pastelkleurige ijskristallen, Ingrid! Leuk verzonnen.
Groetjes
Jantine

Annerieke zei

Mooie kaart in pastel, leuk met al die ijskristallen
Groetjes, Annerieke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat zijn wel prachtige ijskristallen Ingrid. Mooi in die zachte kleurtjes voor de challenge.
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

jij hebt een geweldig leuke kaart gemaakt...
Liefs Annemarie en Merit

Marijke zei

Een heel leuk kaartje geworden Ingrid! Leuk idee met al die sneeuwvlokken! Groetjes Marijke.

Diny zei

Toch is het je gelukt er een leuk kaartje van te maken Ingrid!
Groetjes Diny

Eri zei

Wat een toffe kaart met al die ijssterren!
Groetjes, Eri

Nancy Soetaert zei

leuk met al die kleurtjes sneeuwvlokken, stel je voor dat het echt eens zo'n sneeuwval zou zijn...
groetjes
Nancy

Suzan zei

Mooi kaartje heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan

Gina zei

Mooie sterrenkaart ! Groetjes, Gina

Colien zei

Heel mooi geworden!
grtz Colien