oeps te laat.....

 

* For English visitors, please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thnx*

Hey hallo, 

Even nog een blogpost tussendoor, schreef ik gisteren nog, tot zondag, ben ik er vandaag weer...

ken je dat ? 

het moment dat je erachter komt dat je de verjaardag van iemand vergeten bent ? 

nou dat overkwam mij vanmorgen, dus snel een kaartje gemaakt, zodat het 

nog met de post mee kan dit weekend...


Ik ben aan de slag gegaan met spulletjes uit een stansblok van Karin Joan, de stansblok van Misses

een beetje met zoete kleurtjes, maar dat past precies bij de macarons, ik zocht er een bijpassend papiertje bij.. 


En pakte er een leuke schets bij....dan is het snel gepiept, oh wat vind ik dit erg... 


Deze kaart doet mee bij ; TSOT - challenge 496

Ik kwam er ook achter dat er volgende week meer special gebeurtenissen zijn, maar daar ben ik gelukkig nog net op tijd voor, dus nog even door....

Fijne zaterdag, en nu echt tot morgen... 



Reacties

!neke zei…
Goed opgelost !!! Leuk !!!
groeten Ineke
Heather zei…
Yummy, Ingrid! You can forget my birthday any time if you bring macarons after, lol. Such soft pretty colors, and great paper choices! Thanks so much for playing at TSOT!
Donna Scholz zei…
Ingrid, I know the feeling!!! You came up with a great solution, though, so I'm sure your friend will appreciate your "sweet" card! I'm so glad you found our Try Stampin' on Tuesday sketch to be the perfect inspiration for your belated birthday card! -Donna
Nynke zei…
Oh, wat voel je je dan even vervelend, maar deze kaart wordt vast goed ontvangen met deze lieve kleurtjes.
Groetnis Nynke
Daphne zei…
Geeft niks, zo voelt de jarige zich alleen maar langer jarig😉.
Ik kreeg na mijn verjaardag ook wat kaartjes en berichtjes, nou, ik ben er bij mee hoor.
Deze is zo leuk, met de koekjes (hoe heten die toch ook alweer, macaron's toch? Schrijf je vast niet zo?)
Marjolein zei…
Nou, deze kaart is wel een lekker goedmakertje! Erg leuk. Dank je wel voor het meedoen met TSOT. Groetjes Marjolein
libbystamps zei…
This was a tricky challenge! Great job! Thanks for joining us at Try Stampin' on Tuesday this week!
Daphne zei…
Haha, ik lees net mijn reactie op deze kaart en gisteren kreeg ik hem in mijn brievenbus.
En, ik had gelijk, ik voel mij nog steeds een beetje jarig!!
Dank je wel hoor, lief dat je mij een kaart hebt gestuurd.
Ondertussen hangt de kaart tussen de rest, het staat zo gezellig bij elkaar.
Gelukkig toch nog goed gekomen, phoe ik voor mij zo'n kluns, jij die altijd zo allert bent met reageren, en dan je verjaardag vergeten..so sorry...