donderdag 24 december 2020

kerstkaart week 52

 Hey hallo, 

Welkom in week 52.....

kerst staat voor de deur, het zal voor iedereen een andere kerst worden als we gewend zijn, 

maar als we vooral blijven genieten van kleine dingen om ons heen moet het toch een mooie

kerst worden ? gezondheid blijft toch het aller belangrijkste...

Vandaag laten Ineke en ik de kerstkaartjes zien op het blog van 52 WTC..

Ik maakte een kaartje met de mooie tekst en het hert is van Different Colors, het papier is van de Action


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC...


Prettige en sfeervolle kerstdagen gewenst....





14 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

zoals je schrijft, een rare kerst, maar we moeten de gezondheid echt op de eerste plaats zetten nu. En hopen op beter!
Fijne kerstdagen!
Nancy DT

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met leuke details
groetjes ellen

Trudy zei

Prachtige kerstkaart en wat een mooie tekst staat erop!
Fijne kerstdagen en groetjes, Trudy

Jantine zei

Prachtige kaart in warme kleuren. Mooi Ingrid!
Fijne dagen!
Groetjes
Jantine

Scraptastisch zei

Een heel mooi kaartje ik vind de tekst zo prachtig!!!
De stolp is van Marleen (Marianne D.) dacht iedereen herkend hem wel!
De E-learning was een hele kluif, zoveel leeswerk on-line pppfffttt...
maar geslaagd dus nu maar genieten van de rust.
Fijne feestdagen Ingrid en we maken er maar weer wat van!
kerstgroetjes van Gerie

Eri zei

Wat een Prachtige kerstkaart met die mooie tekst! Fijne kerstdagen toegewenst!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een kaart waar de feestelijkheden vanaf spatten Ingrid. Heel mooi met die tekst als blikvanger.
Knusse kerstdagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Mooie warme kaart met leuke details, fijne kerstdagen.

Marijke zei

een mooi kaartje Ingrid! Laten we hopen dat het knallen van het vuurwerk weg blijft maar wel en mooie tekst! Voor jullie ook fijne dagen en groetjes Marijke.

!neke zei

Mooie kaart en top tekst !!!
groeten Ineke

Suzan zei

Prachtig kaartje Ingrid!
Fijne kerstdagen
Groetjes Suzan

Gina zei

Leuke kaart. Het lijkt wel of de lichtjes écht branden! Fijne kerstdagen Ingrid! Groetjes, Gina

Freubelmina zei

Wat een prachtige kaart met mooie tekst Ingrid.
Fijne feestdagen en lieve groetjes xx

Kaartjes door Elise zei

Pracht kaartje Ingrid!