Hey hallo,
Op deze laatste donderdag in week 53 - gek dat je een jaar eigenlijk 53 weken kent...
starten we met een challenge Suzan heeft deze bedacht;
Gebruik een kerstman op je kaart
leuk idee voor een kerstkaart toch ?
Ik ging aan de slag met de leuke kerstmannen van My Favorite Things..
Ze staan gezellig met z'n drieën bij de kerstboom....
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC, en laat je inspireren door
de mooie voorbeelden van het team en de gastdesingers....
Mee doen met de challenge ? kan vanaf morgen tot 7 januari 23.55 uur.
Vandaag kan je nog de hele dag je wekelijkse kaart linken...
Fijne jaarwisseling gewenst, en hopelijk heel veel gezondheid, geluk,
creativiteit en liefde voor 2021 gewenst.....



14 opmerkingen:
Mooi je kerstkaartje met die schattige kerstmannekes erop Ingrid...zo leuk en prachtig ingekleurd zijn deze stempeltjes...
groetjes
en een hele fijne jaarwisseling
Rosina
DT 52 WTC
wat een leuk kaartje met de 3 kerstmannetjes net of ze staan te overleggen met elkaar
fijne jaarwisseling
groetjes ellen
Wat een super leuk kaartje! Hele fijne jaarwisseling!
Wat een leuke vrolijke kaart Ingrid, wat grappig is de ho3 ;-). Fijne jaarwisseling!
Groetjes, Annerieke
HoHoHo, wat een gave kaart met die kerstmannen! Fijne jaarwisseling en alvast een goed begin van 2021!
Groetjes, Eri
Super leuke kaart met die 3 kerstmannen!
Fijne jaarwisseling en een gezond 2021, groetjes Trudy
Wat een leuke kaart met de drie kerstmannen erop Ingrid.
Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2021,
Diny
Prachtige kaart met piramide van kerstmannen, Ingrid. Ik vind deze stempels altijd zo leuk!
Fijne jaarwisseling!
Groetjes
Jantine
Wat een gezellige pyrmide Kerstkaart wie van de drie Ingrid ;)
Wij wensen jullie een spannende jaarwisseling toe ook,
Groetjes Birdie en Epie ;)
Wat een gezellige kerstmannetjes Ingrid. Wil de enige echte nú opstaan hihi.
Een leuke afsluiter.
Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
Lieve groetjes Miranda
Prachtig kaartje heb je gemaakt!
Fijne jaarwisseling en een goed en gezond en creatief 2021!
Groetjes Suzan
Super leuk deze mannen bij de boom !
Een leuk kaartje met deze kerstmannetjes! Voor jullie ook een gezellige jaarwisseling en veel gezondheid in het nieuwe jaar. Groetjes Marijke.
Hoi Ingrid,
Allereerst veel gezondheid en geluk gewenst, dat 2021 een mooi jaar mag worden!
Je hebt een schitterende kerstkaart met schattige kerstmannetjes gemaakt voor de laatste challenge.
Lieve groetjes, Wilma xx
Een reactie posten