donderdag 5 november 2020

kerstkaart week 45 - reminder challenge oktober

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost..

Een nieuwe donderdag in week 44, vandaag de reminder kaart voor de challenge van oktober

Martina, koos het thema; 


Maak een pop up kaart 

Ik ging aan de slag met een pop up kaart, zoals die een tijd geleden bij de liftchallenge te zien was..
Ik heb zoals ik toen ook heb gemaakt, weer een pop kaart met doorkijk raampje gemaakt..
Op de achterkant, santa die met de rendieren door de lucht rijdt..
Deze afbeelding komt net als het papier uit een kerstblok van de Action... 




De boompjes is een stans van Marianne Design.. 



Hierboven zie je het zij aanzicht.. 


Hier zie je de kaart van de dichtbij.. 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC, en kijk mee wat iedereen gemaakt heeft, en doe vooral ook nog gezellig met ons mee.. 


mee doen kan vandaag nog de hele dag tot 23.55 uur vanavond..
ook kan je vandaag ook nog de hele dag je gewone kerstkaart inzenden.. 

Heb een mooie donderdag.... 






22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow wat een prachtige kaartje!

Kaartjes door Elise zei

Mooi Ingrid! De kleuren die je hebt gebruikt zijn ook erg mooi

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje
groetjes ellen

Monique zei

Heel mooi kaartje. Ik zag Hermien dit model ook al gebruiken afgelopen weekend. Ik moet het ook maar eens gaan proberen.

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi pop-up kaartje laat je vandaag zien Ingrid, mooi gemaakt!

Liefs, Merit en Annemarie

Rosina zei

Prachtig is jouw voorbeeld pop up kerstkaartje voor deze uitdaging Ingrid...heel mooi dit doorkijkje...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Een prachtige kaart, zo mooi, die achtergrond ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie pop-up kerstkaart met doorkijkje Ingrid. Sfeervol met die boompjes erbij.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Heel gaaf ! En leuk je handen erop !
Groeten Ineke

Marijke zei

Dat geeft ook altijd een leuk effect zo'n doorkijkje met een plasticje! Heel leuk gedaan! Grotjes Marijke.

Ingrid Reyners zei

ha ha, leuke reactie Ineke, dat heb je als het lekker weerspiegelt, en een doorkijk venster is....

karien zei

Wat een mooi kaartje
Groetjes Karien

Trudy zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt en volgens mij zijn er veel mensen naar de Action geweest om papierblokken in te slaan!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Leuk Ingrid, mooi met zo'n doorkijkje. Dat is ook echt mooi papier, er heeft ook een blok de weg naar hier gevonden...
Groetjes
Jantine

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan

Kaartenkraam zei

Mooie kaart heb je gemaakt en tegelijkertijd een selfie ;-)

groetjes van Ank

Annerieke zei

Wat heb je een mooie sfeervolle pop up kaart gemaakt Ingrid!
Groetjes, Annerieke

GerJanne zei

Ja, het is een heel leuk model. Prachtige kaart!

Gina zei

Prachtige kaart ! Heel leuk met het doorkijkje ! groetjes, Gina

Freubelmina zei

Ooo wat is dit een leuk model Ingrid, erg mooi gemaakt.
Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog.
Lieve groetjes, Wilma xx

cards-by-epie zei

Leuke pop-up kaart , met veel sterren laat die Kerst maar komen
Fijne vrijdag en weekend doegh Epie

Colien zei

Gaaf kaartje, mooi met dat donkerblauw en goud!
grtz Colien