Jarig - poppy flowers


Hey hallo, 

Gisteren zag je het al, het kaartje met het poppy flowers papier..
In de restjes zak, zat nog meer....

Weer maakte ik een kaart volgens schets, altijd handig, en afwisselend.... 
De bloemenstempel is van Different colors - ingekleurd met de blends van SU - poppy parade is de kleur



De labelstans is een oudje van MFT.... 



Deze kaart doet mee bij #TSOT 481


Geniet nog van de middag, hier is het heerlijk weer, maar ik ga zo dadelijk
weer naar bedje, ik heb nachtdienst..

Morgen ben ik er weer met een kerstkaart...
tot dan..




 

Reacties

  1. Een mooie fleurige kaart Ingrid. Rustige nacht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had die van gisteren en vandaag in het echt gezien en ze zijn zo mooi! Zo slim om dat zakje mee te nemen met dingen die je nog wilde gebruiken. Ik ben uit de nachtdienst en hoef pas de 13e weer. Heerlijk en komt nu wel goed uit met Guus thuis...tot morgen, bij 52 weeks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Ingrid, de sketvh heel mooi uitgewerkt
    en een fijne rustige nachtdienst gewenst!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this, Ingrid! Your bold stem looks perfect over that gorgeous paper, beautiful take on our sketch! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze sketch gemaakt met de rode bloemen.
    Werk ze vanavond. Hier tijdelijk in quarantaine. Laura heeft zich laten testen. Hoofdpijn en keelpijn. Hopelijk valt het mee, ze heeft vrijdag haar gesprek met hopelijk haar nieuwe baas. Tot de uitslag maar afzonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave uitwerking van de sketch heb je gemaakt! Succes met je nachtdienst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ingrid - love the beautiful colors and your interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch! Square format cards are really fun to make. Thank you for sharing your creative talents with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.