Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost..
Een nieuwe donderdag in week 44, vandaag de reminder kaart voor de challenge van oktober
Martina, koos het thema;
Maak een pop up kaart
Ik ging aan de slag met een pop up kaart, zoals die een tijd geleden bij de liftchallenge te zien was..
Ik heb zoals ik toen ook heb gemaakt, weer een pop kaart met doorkijk raampje gemaakt..
Op de achterkant, santa die met de rendieren door de lucht rijdt..
Deze afbeelding komt net als het papier uit een kerstblok van de Action...
De boompjes is een stans van Marianne Design..
Hierboven zie je het zij aanzicht..
Hier zie je de kaart van de dichtbij..
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC, en kijk mee wat iedereen gemaakt heeft, en doe vooral ook nog gezellig met ons mee..
mee doen kan vandaag nog de hele dag tot 23.55 uur vanavond..
ook kan je vandaag ook nog de hele dag je gewone kerstkaart inzenden..
Heb een mooie donderdag....





22 opmerkingen:
Wow wat een prachtige kaartje!
Mooi Ingrid! De kleuren die je hebt gebruikt zijn ook erg mooi
wat een mooi kaartje
groetjes ellen
Heel mooi kaartje. Ik zag Hermien dit model ook al gebruiken afgelopen weekend. Ik moet het ook maar eens gaan proberen.
Wat een mooi pop-up kaartje laat je vandaag zien Ingrid, mooi gemaakt!
Liefs, Merit en Annemarie
Prachtig is jouw voorbeeld pop up kerstkaartje voor deze uitdaging Ingrid...heel mooi dit doorkijkje...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Een prachtige kaart, zo mooi, die achtergrond ! Groetjes, Enny
Een hele mooie pop-up kerstkaart met doorkijkje Ingrid. Sfeervol met die boompjes erbij.
Lieve groetjes Miranda
Heel gaaf ! En leuk je handen erop !
Groeten Ineke
Dat geeft ook altijd een leuk effect zo'n doorkijkje met een plasticje! Heel leuk gedaan! Grotjes Marijke.
ha ha, leuke reactie Ineke, dat heb je als het lekker weerspiegelt, en een doorkijk venster is....
Wat een mooi kaartje
Groetjes Karien
Prachtig kaartje heb je gemaakt en volgens mij zijn er veel mensen naar de Action geweest om papierblokken in te slaan!
Groetjes Trudy
Leuk Ingrid, mooi met zo'n doorkijkje. Dat is ook echt mooi papier, er heeft ook een blok de weg naar hier gevonden...
Groetjes
Jantine
Prachtige kaart heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan
Mooie kaart heb je gemaakt en tegelijkertijd een selfie ;-)
groetjes van Ank
Wat heb je een mooie sfeervolle pop up kaart gemaakt Ingrid!
Groetjes, Annerieke
Ja, het is een heel leuk model. Prachtige kaart!
Prachtige kaart ! Heel leuk met het doorkijkje ! groetjes, Gina
Ooo wat is dit een leuk model Ingrid, erg mooi gemaakt.
Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog.
Lieve groetjes, Wilma xx
Leuke pop-up kaart , met veel sterren laat die Kerst maar komen
Fijne vrijdag en weekend doegh Epie
Gaaf kaartje, mooi met dat donkerblauw en goud!
grtz Colien
Een reactie posten