donderdag 30 juli 2020

kerstkaart week 31 - start challenge...

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, en blogpost..
de laatste donderdag van Juli, betekent de start van een nieuwe challenge..
Deze keer koos Miranda, het thema; 

maak een bevroren kaart

met ijs of sneeuw..


 Ik maakte het onderstaande kaartje met de ijsbeer, 
en met de ijssterren op het papier....
en natuurlijk de tekst....


brrrrr ijskoude wintergroetjes... 

Hopelijk vinden jullie het ook een leuke challenge...
klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC
en laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het  team...




Mee doen kan vanaf morgen tot volgende week donderdag 
6 augustus 23.55 uur... 

Mooie donderdag gewenst... 



14 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt. Die ijsbeer is erg leuk! EN de uitdaging is ook heel leuk!

Anita van Deur zei

Leuk hoe al de dp gecombineerd is, je ijs beer is top!
Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige stempel, leuke combinatie van het dp papier
groetjes ellen

!neke zei

Helemaal leuk met deze ijsbeer!!!!

Colien zei

Heel mooi kaartje met deze leuke ijsbeer!
grtz Colien

Trudy zei

Super leuk winters kaartje met die grappige ijsbeer!
Groetjes Trudy

Enny zei

Oh, wat een mooie winterse kaart, heel mooi papier en zelfs die ijsbeer heeft het koud... :) Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou als zelfs ijsberen het koud hebben..hihi. Een mooie winterse kaart Ingrid en dat op deze zonnige warme dag, haha.
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

heerlijk ijzig kaartje Ingrid.
Leuk papier ook...
liefs Annemarie en Merit

Eri zei

Heel tof winters kaartje met die leuke ijsbeer. Wat heeft hij een mooie muts en sjaal.
Groetjes, Eri

Annerieke zei

De ijsbeer is grappig en staat heel stoer op je leuke kaart!

Jantine zei

Heel leuk, Ingrid! Mooie ijsbeer, leuk papier.
Groetjes
Jantine

Gina zei

Wat heb je die papiertjes leuk gecombineerd ! Leuk met de ijsbeer erbij ! Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

mooie verkoelende kerstkaart! Je kiwikaartje hierboven vind ik ook heel mooi!
groetjes
Nancy