kerstkaart week 29..

Hey hallo, 

De tijd gaat veel te snel als je vakantie hebt...
Dit kaartje maakte ik gelukkig vorige week al, want gisteravond kwam ik er 
laat nog achter dat ik geen blog bericht had voor vandaag.. 

de sneeuw sterren vond ik ook bij het opruimen van mijn spullen. 
Het papier is ook de uit de collectie van vorig jaar van Stampin Up!
de tekst vond ik net als vorige week - ook bij het opruimen en hoort bij een knipvel.. 
ik weet het merk niet meer - maar ik vond de tekst wel passen bij de sneeuwvlokken... 




Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC..




mee doen kan vandaag nog de hele dag tot 23.55 uur.. 

Ik wens je een mooie donderdag toe..

Reacties

  1. Mooi kerstkaartje Ingrid....en ja in de vakantietijd schiet het freubelen er wel eens bij in..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de snowflakes erop , kan gebeuren .
    Fijne vakantie groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig tekstje heeft deze kaart, een simpel maar heel leuk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Ingrid! Blauw en wit... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuke tekst, dat papierpak had ik onlangs nog in mijn handen, nog niet veel mee gedaan, maar je geeft me een idee, dat blauw is perfect voor kerstkaarten!
    Groetjes en fijn weekend straks!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.