Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe donderdag, en blogpost..
de laatste donderdag van Juli, betekent de start van een nieuwe challenge..
Deze keer koos Miranda, het thema;
maak een bevroren kaart
met ijs of sneeuw..
Ik maakte het onderstaande kaartje met de ijsbeer,
en met de ijssterren op het papier....
en natuurlijk de tekst....
brrrrr ijskoude wintergroetjes...
Hopelijk vinden jullie het ook een leuke challenge...
klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC
en laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team...
Mee doen kan vanaf morgen tot volgende week donderdag
6 augustus 23.55 uur...
Mooie donderdag gewenst...



14 opmerkingen:
Heel leuk kaartje heb je gemaakt. Die ijsbeer is erg leuk! EN de uitdaging is ook heel leuk!
Leuk hoe al de dp gecombineerd is, je ijs beer is top!
Fijne dag.
wat een mooi kaartje met de schattige stempel, leuke combinatie van het dp papier
groetjes ellen
Helemaal leuk met deze ijsbeer!!!!
Heel mooi kaartje met deze leuke ijsbeer!
grtz Colien
Super leuk winters kaartje met die grappige ijsbeer!
Groetjes Trudy
Oh, wat een mooie winterse kaart, heel mooi papier en zelfs die ijsbeer heeft het koud... :) Groetjes, Enny
Nou als zelfs ijsberen het koud hebben..hihi. Een mooie winterse kaart Ingrid en dat op deze zonnige warme dag, haha.
Lieve groetjes Miranda
heerlijk ijzig kaartje Ingrid.
Leuk papier ook...
liefs Annemarie en Merit
Heel tof winters kaartje met die leuke ijsbeer. Wat heeft hij een mooie muts en sjaal.
Groetjes, Eri
De ijsbeer is grappig en staat heel stoer op je leuke kaart!
Heel leuk, Ingrid! Mooie ijsbeer, leuk papier.
Groetjes
Jantine
Wat heb je die papiertjes leuk gecombineerd ! Leuk met de ijsbeer erbij ! Groetjes, Gina
mooie verkoelende kerstkaart! Je kiwikaartje hierboven vind ik ook heel mooi!
groetjes
Nancy
Een reactie posten