donderdag 28 mei 2020

kerstkaart week 22 - start challenge

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost..
Vandaag zijn we al bij de laatste donderdag van mei beland..
pfff mei is al bijna voorbij...

En dat betekent, dat we gaan starten met een nieuwe challenge..
deze keer kozen Annemarie en Merit het thema..

maak een kaart, volgens de foto


Het is de bedoeling, dat je je laat inspireren door de foto, 
jij mag eruit pakken wat je het meeste aanspreekt..
Ik vond tussen mijn restjes, nog twee afbeeldingen 
die precies passen bij de foto - houtnerf - rood wit... 

Dus ik maakte daar twee kaartjes mee, zijn die ook weer op..
maar toen ik klaar was, viel me een detail op van de foto
 en daar maak ik volgende week een kaart mee..
Zo schuift de kaart die ik voor volgende week had gepland gewoon weer op..






Houtnerfpapier is ook een oude blok..
En het kerstpapier is van de Action.. 


Hier zie je de foto.... 
Laat je inspireren..
Je kan ook weer aan de slag gaan met koekjes en gebak zoals je ziet..
Heel veel mogelijkheden zijn er.... 

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan 
van 52 WTC en laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team
 en de gastdesigners... 



Mee doen kan vanaf vrijdag 29 mei, tot en met 4 juni 23.55 uur.. 
Heel veel succes... 



17 opmerkingen:

Rosina zei

Ook jij heb weer een prachtig voorbeeldje gemaakt voor deze mei challenge Ingrid...heel leuk plaatje ervoor gebruikt...
groetjes Rosina
52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met dat hout papier, leuk plaatje heb je gebruikt
groetjes ellen

Daphne zei

Dit is vooral een gezellig moodboard!
De kleuren in combinatie met het hout, je kan er inderdaad alle kanten mee op.
Ik hou van hartjes, dus jouw kaart vind ik meteen héél erg leuk (je bent de eerste van het team waar ik langs kom)
Ik hoop echt mee te doen.....

Elly zei

Leuke kaart...en die inspiratie foto, dan krijg je bijna al zin in kerst.
Groetjes Elly

Enny zei

Wauw, een heel mooie kaart, leuk met dat hout-papier en een schattig plaatje ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Mooi zeg! Je kaartje zou zo tussen de foto's in het moodboard kunnen, hij past er perfect bij!

Diny zei

wat een gave kaart Ingrid....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Jantine zei

Heel leuk, Ingrid, mooi papier en leuke kaart nav de inspiratiefoto.
Ben nu al benieuwd naar wat je voor volgende week in petto hebt!
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt aan de hand van de inspiratiefoto, super leuk gedaan. We zijn benieuwd naar je kaartje van volgende week!!

Groetjes, Merit en Annemarie

Gina zei

Mooie kaart Ingrid ! Groetjes, Gina

Marijke zei

Wat een vrolijk en mooi kaartje! Ik vind het zo leuk om al die verschillende uitwerkingen te zien! Super! Groetjes Marijke.

Eri zei

Leuke en sfeervolle kaart met het mooie plaatje en papier.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook jouw kerstkaart straalt de gezelligheid van het moodboard uit Ingrid. Mooie kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Mooi kerstkaartje heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

heel mooi voorbeeldkaartje Ingrid!
fijne avond
Nancy

GerJanne zei

Prachtig kaartje Ingrid. En ik ben heel benieuwd welk detail jij je eruit pikte...

Annerieke zei

Mooie kaart, leuk met de houtachtergrond.