Als een steuntje in de rug..met restjes papier #3

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost...
Vandaag de derde dag dat ik met restjes papier van de serie; 

See A Silhouette DSP


aan de slag ga...
Het papier is heel kleurrijk en dubbelzijdig, maar toch laat ik je zien 
hoeveel kanten je hier mee op kan..Het papier kan je bij mijn in een klein 
pakketje kopen, dus je kunt er een aantal kaarten mee maken. 
Heb je de vorige twee series gemist, scroll even naar beneden...
Vanaf vrijdag, heb ik daar een blog over gemaakt.... 




Met deze strookjes heeft de man van Kylie Bertucci een demo uit Australie, een filmpje 
gemaakt, je ziet zowel kaartjes van Kylie als van Bruno in het filmpje..
dus de moeite waard om er even op te klikken... 





het onderstaande pakketje kun je kopen bij mij, 
ook heb ik vellen cardstock die erbij passen... 



6 vellen van 15x15 cm kosten 1,75 euro, en de verzendkosten zijn 1,85 euro... 
je kan er zo mee aan de slag ,ik  heb de ideetjes voor je gemaakt..
Ook kan je bij mij per vel bijpassend cardstock kopen, heel handig dat maakt je pakket compleet. 


De nieuwe catalogus is uit, je mag tegen verzendkosten deze ontvangen.
stuur met een mailtje.. 

Morgen meer, 
tot dan... 



Reacties

Rosina zei…
hele mooie restjeskaartjes zijn dit Ingrid...mooie bij elkaar passende kleurtjes...
groetjes Rosina