kerstkaart week 21

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag..
De afgelopen week had ik vakantie...en het is eigenlijk een opruim vakantie 
geworden...Ik ben nog lang niet klaar, maar ik merk al dat er overal 
ruimte in huis begint te komen. De zolder is het aller ergste, 
we hebben een grote zolder, en daar is zowat alles neer gezet van de 
afgelopen 20 jaar, en nooit fatsoenlijk opgeruimd..Dus nu is het 
al heerlijk dat ik alles eens vast kan pakken en kan beslissen wat blijft 
en  weg kan, of naar kringloop of op marktplaats of op het stort. 
Overal heb ik dozen staan met spullen erin, maar dat is prima - ik weet dat 
het vroeg of laat weg gaat. Zo is er van knutselen eigenlijk niet veel terecht 
gekomen, mede ook omdat ik vaak in de ochtend ga wandelen en de rest 
dan opruimen wordt. 
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik me echt bijeen moet rapen om te gaan 
knutselen, ik pak er de tijd niet voor..het komt wel denk ik dan..
Dit kaartje had ik al klaar liggen..gelukkig... 

Het onderstaande kaartje is van de knipvellen die afgelopen week ook te zien 
waren, en waar nog steeds iets van gebak of koekjes op te zien is. 
Dit is het laatste... Het papier is een overblijfsel van restjes... 




En zo is er weer wat opgeruimd zou ik zeggen....


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC 
En Bep en Suzan zijn vandaag aan de beurt om hun mooie kaartjes te laten zien. 



Ik wens jullie een mooie hemelvaartsdag toe..
Geniet ervan... 


Een panorama foto die ik tijdens mijn wandeling heb gemaakt.. 


Reacties

  1. Ha Ingrid,
    dat herken ik wel! In het begin van dit jaar had ik dat ook. Als je eenmaal in zo'n opruimflow zit, kun je bijna niet stoppen. Ik had net zo'n ritme als jij: 's morgens aan de wandel en dan weer dozen vullen, kasten uitmesten en opruimen.
    Ik heb nu 14 dagen vrij (geen vakantie, maar overuren opnemen) en heb me voorgenomen om ook verder te gaan...ben benieuwd of er dan nog van knutselen komt...
    Jouw kaart is wel weer een mooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken je verhaal!!
    Zo hebben wij ook al jaren een jaren onze spullen verplaatst en niks mee gedaan.
    Maar nu is het klaar!!
    Na de brand moesten wij schoonmaken
    Alles wat ik tegen kwam en dacht "was niet erg geweest als ik dit niet meer had" gaat weg!
    Het ruikt enorm op en het is goed voor de verwerking.
    Je kaart is leuk, zelfs daarop is iets te zien wat nu mooi opgeruimd is (oud knipvel)😉.
    Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje! Wij moeten ook nodig de zolder eens opruimen maar ik heb eigenlijk nog geen zin! Het is er nogal warm met mooi weer.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk je kaartje Ingrid.
    En opruimen moet soms ook gebeuren en wandelen is ook erg leuk!
    Je hebt een prachtige foto gemaakt tijdens het wandelen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een overblijfsel van restjes... ha ha! tof kaartje!
    ik ben ook aan het opruimen, ga mijn hobbykamer omwisselen met Johans bureau, haat het kasten leeghalen en uitzoeken wat wel en wat niet te houden, maar het was ook wel eens nodig!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja soms is het zeker nodig, en het gevoel wat je daarna weer hebt is ook heerlijk, jij ook succes met opruimen Nancy..

      Verwijderen
  6. dat opruimen ken ik, zoveel weggedaan toen we de nieuwe vloer kregen. En je wil ook nog lekker naar buiten, dus begrijpelijk dat het knutselen er wat bij inschiet. Komt wel weer toch? Dit is i.i.g. een mooi kaartje met de restjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.