Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost..
We zitten in week 43 met de kerstkaartjes...
Ik ben aan de slag gegaan, met de hele grappige afbeeldingen van Noor design..
Het papier is van de Action...
Welkom bij een nieuwe blogpost..
We zitten in week 43 met de kerstkaartjes...
Ik ben aan de slag gegaan, met de hele grappige afbeeldingen van Noor design..
Het papier is van de Action...
Verder gaan we bij 52 WTC - een DT call houden -
volgend jaar gaan namelijk twee teammaatjes stoppen.
Daarom zij we op zoek naar twee DT - leden.
Je kan reageren, door een kerstkaartje in te sturen met een motivatie waarom
je DT-lid wil worden, van 52 WTC.
Vanaf vrijdag a.s. kan je dit kaartje linken tot en met 14 november, dit kan in
een apart bericht, met daarin een link.
Wij gaan daarna een kijken en turven, en komen dan met twee kandidaten..
Klik hieronder op de afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC.
En laat je nog inspireren door de mooie voorbeelden van het team.
En laat je nog inspireren door de mooie voorbeelden van het team.
Ik wens je een mooie dag toe...



22 opmerkingen:
Erg leuke kerstkaart, Ingrid!
hahaha, helemaal toppie ! leuk kaartje is het zo geworden
grtjs,martina
Wat een grappig rendier op je kaartje! Groetjes, Gina
Ha ha, grappig rendier op je kaartje Ingrid. Mooi gemaakt.
groetjes,
Karin
Lief kaartje.
Het rendiertje is echt super schattig
Wat een grappig rendier .
Maar mooi op je prachtige kerstkaart.
Groetjes Elle-jeanne
Wat een super leuk kaartje, geweldig dit rendier...
liefs Annemarie en Merit
Een leuk plaatje op je kerstkaart Ingrid. Leuke kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda
Mooie kleur dat blauw! En heerlijk zo lijkt het net een illustratie; mooi! Groetjes, Gerrina
Het plaatje is inderdaad erg grappig. Mooie kaart met het papier van Action erbij. Ik ben benieuwd wie jullie erbij gaan kiezen! Zal vast wel animo voor zijn!
Wat een gaaf kaartje, leuk met dat grappige plaatje!
Er zijn al aanmeldingen voor het DT-schap, zo leuk!
grtz Colien
Dank je Jeanet..
Dank je Martina..
Dank je Gina..
Dank je Karin..
Dank je Daphne..
Dank je Elle-jeanne..
Dank je Annemarie en Merit..
Dank je Miranda..
Dank je Gerrina..
Leuk he ? Gelukkig hebben er al verrschillende mensen gereageerd GerJanne, dus gelukkig is er animo voor, dat is toch altijd even afwachten...
Ja ik ben ook heel blij met de aanmelding Colien, het is toch even afwachten. Bedankt voor je reactie..
Een reactie posten