donderdag 24 oktober 2019

kerstkaart week 43


Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost..
We zitten in week 43 met de kerstkaartjes...

Ik ben aan de slag gegaan, met de hele grappige afbeeldingen van Noor design..
Het papier is van de Action...




Verder gaan we bij 52 WTC - een DT call houden - 
volgend jaar gaan namelijk twee teammaatjes stoppen. 
Daarom zij we op zoek naar twee DT - leden. 




Je kan reageren, door een kerstkaartje in te sturen met een motivatie waarom 
je DT-lid wil worden, van 52 WTC. 
Vanaf vrijdag a.s. kan je dit kaartje linken tot en met 14 november, dit kan in 
een apart bericht, met daarin een link. 
Wij gaan daarna een kijken en turven, en komen dan met twee kandidaten.. 

Klik hieronder op de afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC.
En laat je nog inspireren door de mooie voorbeelden van het team.



Ik wens je een mooie dag toe... 

22 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kerstkaart, Ingrid!

martina's kaartjes zei

hahaha, helemaal toppie ! leuk kaartje is het zo geworden
grtjs,martina

Gina zei

Wat een grappig rendier op je kaartje! Groetjes, Gina

karin zei

Ha ha, grappig rendier op je kaartje Ingrid. Mooi gemaakt.
groetjes,
Karin

Daphne zei

Lief kaartje.
Het rendiertje is echt super schattig

Elle-Jeanne zei

Wat een grappig rendier .
Maar mooi op je prachtige kerstkaart.
Groetjes Elle-jeanne

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuk kaartje, geweldig dit rendier...
liefs Annemarie en Merit

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuk plaatje op je kerstkaart Ingrid. Leuke kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Mooie kleur dat blauw! En heerlijk zo lijkt het net een illustratie; mooi! Groetjes, Gerrina

GerJanne zei

Het plaatje is inderdaad erg grappig. Mooie kaart met het papier van Action erbij. Ik ben benieuwd wie jullie erbij gaan kiezen! Zal vast wel animo voor zijn!

Colien zei

Wat een gaaf kaartje, leuk met dat grappige plaatje!
Er zijn al aanmeldingen voor het DT-schap, zo leuk!
grtz Colien

Ingrid Reyners zei

Dank je Jeanet..

Ingrid Reyners zei

Dank je Martina..

Ingrid Reyners zei

Dank je Gina..

Ingrid Reyners zei

Dank je Karin..

Ingrid Reyners zei

Dank je Daphne..

Ingrid Reyners zei

Dank je Elle-jeanne..

Ingrid Reyners zei

Dank je Annemarie en Merit..

Ingrid Reyners zei

Dank je Miranda..

Ingrid Reyners zei

Dank je Gerrina..

Ingrid Reyners zei

Leuk he ? Gelukkig hebben er al verrschillende mensen gereageerd GerJanne, dus gelukkig is er animo voor, dat is toch altijd even afwachten...

Ingrid Reyners zei

Ja ik ben ook heel blij met de aanmelding Colien, het is toch even afwachten. Bedankt voor je reactie..