Kaartje met houtachtergrond....

* Stampin' Up! bestellen 29 oktober*
* workshop koffie & kaart 24 oktober*
* for English visitors, please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog*


Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost...
Deze keer doe ik mee met de challenge van 4 seasons swap challengeblog 
en daar vragen ze om iets te maken wat met hout - 
dat kan zijn een achtergrond van hout, maar het kan ook een boom of bossen zijn... 

Ik kan je zeggen dat ik helemaal weg ben van papier waar een houtnerf in zit..
Ik heb er veel verschillende blokjes van, en als er ergens weer een nieuwe uit komt, 
en ik zie het voorbij komen, heb ik vaak de neiging het te kopen..
Je kan er zoveel kanten mee op vind ik.... 



Deze keer, ponste ik twee maten margrietjes uit, maakte de kern geel, met een dauber..
en deed ik er nog een touwtje bij, om het zo stoerder te maken...
precies passen bij het houtnerf papier...

Ik ben benieuwd of jullie houtnerf papier ook zo mooi vinden... 



Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van
4-Seasons Swap challengeblog het is al weer hun 25e challenge.... 


Het leek hier vandaag wel zomer, ik hou van lekker weer,
maar dit is wel even wennen, oktober en dan 23 graden buiten...
Als je vakantie hebt, een fijne vakantie nog gewenst,
Ik ben gewoon aan het werk, mensen met kinderen die vakantie
hebben, hebben nu vrij....








Product List

Reacties

  1. Wat een supermooie kaart, echt een plaatje!
    Gezellig dat je meedoet met de Into the Woods-uitdaging op het 4 Season Blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartje super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterende kaart Ingrid, de margrietjes spatten van de kaart af, wat een feest om naar te kijken.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG is het!!
    Wat een mooie achtergrond
    De bloemen springen er echt uit, hele gave kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje, het is inderdaad erg mooi papier !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een plaatje van een kaart met zo`n mooie bloemen.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge Into the woods bij 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.