Challenge Knutsels & Kadootjes...


Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost...
De challenge bij Knutsels & Kadootjes, is weer ten einde..
En dat betekent dat we met een hele nieuwe challenge weer gaan beginnen vandaag..
Dat betekent ook, dat als we halverwege deze challenge zitten, wij als team 
op weekend zijn, dus dat is nog maar 14 dagen...
Zo gezellig, ik verheug me er al weer op.... 

maak een kaart met een quote erop..

dan kun je denken, aan een tekst die je vanuit je computer print, 
op Pinterest vindt je heel veel leuke teksten, een tekst die je zelf schrijft, 
handlettered,  als je maar een leuke tekst op je kaart zet..

Ik heb een stempel van Jabbertje, waar hele leuke quotes op staan... 


Ik maakte er het bovenstaande kaartje mee... 

Klik hier!om naar de site te gaan van K&K, en kijk even of je winnaar bent geworden
van de vorige challenge, en doe ook deze challenge weer gezellig met ons mee.
Dat waarderen we heel erg... 

Ik heb een lijst gemaakt met retired artikelen die ik verkoop, 
klik op de onderstaande afbeelding om de lijst te zien..
Je moet even doorklikken, want het is een groot bestand... 







Ik wens jullie een mooie zondag toe, 
Lieke is voor het eerst weer thuis dit weekend, nadat 
ze op 1 september in Zeeland stage ging lopen, 
naast dat ze nog moet werken bij haar baantje wat ze hier heeft
 gaat ze vanavond met vriendinnen uit eten, begrijpelijk want die
 heeft ze lang niet meer gezien. En wij genieten tussendoor 
wel van haar aanwezigheid..En ja moet ook nog even haar was 
doen, maar gelukkig alleen van de afgelopen week,  voor de rest doet 
ze dat zelf.... 

Reacties

Elle-Jeanne zei…
Leuke mooie quote kaart.
Groetjes Elle-jeanne
Monique zei…
Mooie Kaart!!
Schrijf ik net bij GerJanne, dat we nog 5 nachtjes moeten slapen...hahahaha...dan ben ik wel heel vroeg! We doen er nog 12 en dan gaan de wilde wieven los.
Fijne week, liefs Monique
Joehoe, nee vijf is wel erg snel, dat ga ik niet meer redden, maar het gaat nu heel snel Monique, zin in....
GerJanne zei…
Jaaaaaaa.... heel veel zin in! Je kaart is mooi!
Hoihoi Ingrid,

Wat een leuke kaart en de tekst is erg gaaf.

Groetnis Ina
Colien zei…
Heel leuk kaartje en mooie tekst!
Je bestand kan ik hier niet openen, maar gelukkig had ik al wat leuks gespot bij je op Marktplaats ;)
grtz Colien