donderdag 3 oktober 2019

kerstkaart week 40 - reminder challenge

* Stampin'Up! bestellen 15 oktober*

Hi, en welkom bij een nieuwe blogpost, 
de challenge bij 52 WTC loopt nog steeds..
Dus vandaag is het kerstkaartje nog steeds..

winterblues


kaartjes in blauw tinten, oftewel de ijstinten
doen het altijd goed bij de kerstkaartjes... 



Ik ging aan de slag met de Nederlandse set Puur Natuur, 
en stempelde de boompjes in de kleur Seaside Spray, en ik 
kleurde met een donkerder stift her en der wat lijntjes in, 
zodat, als je de boompjes stempelt, het kleurverschil in zit. 





Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan 
van 52 WTC, en laat je nog inspireren door de voorbeeldkaarten 
van het team. Je kan je kaart nog inzenden voor de challenge 
tot 23.55 uur vanavond.. 


Doe vooral gezellig met ons mee... 

Product List

33 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een mooi bos heb je gestempeld! Heel sfeervolkaartje! De mijne komt straks als ik wakker ben!

Anita van Deur zei

Geweldig kaartje zo mooi gestempeld.

Groetjes, Anita

Jantine zei

Mooie kaart, Ingrid! Heel gaaf, zo die blauwe bomen. Mooi tafereeltje.
Groetjes
Jantine

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat een leuke stempels
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Wat een mooi kerstkaartje in blauwe tinten.
Leuk gedaan
Groetjes Elle-Jeanne

Petra-loves-paper zei

Wat een super strakke kaart, ik hou ervan, mooi zoals je de bomen net wat extra's gegeven hebt, groetjes Petra

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart Ingrid, knap al dat mooie stempelwerk.
heerlijk he die blauwtinten..
liefs Annemarie en Merit

Enny zei

Wat een prachtig tafereel, heel mooi, die bomen met extra kleur erin ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een práchtige sfeervolle kaart Ingrid. Heel mooi opgebouwd en gestempeld.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Oh wat een prachtig winters tafereel, super in deze blauw tinten.
Groetjes, Eri

cards-by-epie zei

Wat een mooie Winterse kerstkaart Ingrid wwoow…
Fijne donderdag van Epie

Rosina zei

Heel mooi is je kerstkaartje in deze blauwtinten Ingrid...KNAP gedaan!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ingrid Reyners zei

Dank je GerJanne voor je reactie..

Ingrid Reyners zei

Dank je Anita voor je reactie..

Ingrid Reyners zei

Dank je Jantine..

Ingrid Reyners zei

Dank je Ellen..

Ingrid Reyners zei

Dank je Claudia..

Ingrid Reyners zei

Dank je Elle-jeanne...

Ingrid Reyners zei

Dank je Petra..

Ingrid Reyners zei

Dank je Annemarie en Merit..

Ingrid Reyners zei

Dank je Enny..

Ingrid Reyners zei

Dank je Miranda..

Ingrid Reyners zei

Dank je Eri..

Ingrid Reyners zei

Dank je Epie..

Ingrid Reyners zei

Dank je Rosina...

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtkaartje Ingrid!!!

Gina zei

Prachtige kaart met die bomen er op en de twee hertjes ! Mooi dat je zo sommige accenten verhoogd hebt opgeplakt! Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

tof stempelkaartje Ingrid. Nog nooit aan gedacht om die set ook eens bij mijn kerstspulletjes te leggen! Heel mooi tafereeltje!
Nancy

!neke zei

Mooie kaart Ingrid !
Geweldige tekst ook !

Ingrid Reyners zei

Dank je Nicole...

Ingrid Reyners zei

Ik moet zeggen dat ik dat meestal doe Gina, alleen al om het mooie effect wat verhoogd opplakken geeft. Dank je voor je reactie...

Ingrid Reyners zei

Ik moet heel eerlijk bekennen dat dit idee uit de SU catalogus komt, ga maar eens zoeken, volgens mij heeft niemand dat in de gaten, wat op Instagram is deze kaart heel vaak geliked door SU demonstrators..hi hi..geheimpje....

Ingrid Reyners zei

Dank je Ineke..