Vlinders.....

* Please, use Google translate, you can find it in the sidebar, on my blog, thank you*



Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost...
Ook zo genoten van Hemelvaartsdag gisteren ? 

Ik was heerlijk vrij, dus na in de ochtend mijn rondje gelopen te hebben, 
ben ik 's middags aan mijn knutseltafel gaan zitten. 

Ik moest nog een kaartje maken, voor een collega, die in Januari begon met werken in de nachtdienst, en helaas 6 weken later al ziek was....Ze moet aan haar geestelijke gezondheid werken..
Geen makkelijke weg..dus daarom een vlinderkaartje voor haar, met liefs erop... 

Met de dies van Springtime Impressions heb ik de mooie vlinder uit wit papier gestanst. 
Daarna met daubers, de vlinder een kleur gegeven. 
De bloemen op de achtergrond zijn van de set Abstract Impressions en is in het Nederlands 
verkrijgbaar als Bloemen zeggen meer...
Een hele gave set, die mee gaat naar de nieuwe catalogus... Jippie...




 Deze kaart doet mee bij ; #GDP191
Het thema daar is Bijen, Vogels of Vlinders.... 




Ik wens je een fijn weekend toe, ik ga weer aan het werk, 
maar misschien is er nog tijd voor een kaartje dit weekend..
wie weet.... 


Reacties

  1. Dat zijn pittige tijden voor je collega.... lief om een kaartje te maken voor haar.
    Waar een mooie kaart, de vlinder is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.