Verjaardag met vlinders...

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost. 
Het is even stil langs deze kant van de lijn, werk en andere bezigheden 
zijn daar debet aan...En in een dag zitten maar 24 uur....

Ik heb nog wat kaartjes op voorraad, maar voor de verjaardag van Monique
van K&K, wilde ik toch een kaartje maken, wat een beetje in haar straatje past. 
Een meer persoonlijk kaartje...
Ik ging aan de slag met de kleuren, waarvan ik het idee heb dat ze haar aanspreken. 

Het vlinderpapier komt uit de SAB folder, en de vlinderset Butterfly Gala, blijft gelukkig 
nog het komende jaar in de catalogus staan. 
De tekst komt uit de set Itty Bitty Birthdays en ook deze set blijft gelukkig nog. 
De set beval hele leuke kleine verjaardagsteksten....



Ik heb het kaartje gemaakt aan de hand van de onderstaande schets. 
DE challenge daar is al voorbij, maar altijd handig om een schets te gebruiken. 
In de cirkels, maakt ik nog een randje met een witte gelpen. 
en ook de vlinders kregen een kleurtje met de Stampin Blends. 



Ik wens jullie alvast een fijn weekend toe, en zondag ben ik er zeker weer,
want dan begint een nieuwe challenge bij K&K.... 


Reacties

Daphne zei…
Heel erg mooi.
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje voor Monique! Ik bewaar ook veel sketches!