Herhalen.....

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost...
Deze keer wou ik mee doen met het kleurenkaartteam van Martina, 
maar ik was te laat... om in te zenden...
Helaas, maar dit kaartje kan ook mee doen met 4-seasons swap challenge blog
de challenge deze keer is; 

herhaald stempelen.. 

Ik maakte het onderstaande kaartje voor een echtpaar wat een feestje heeft gegeven 
omdat ze beide 60 jaar zijn geworden of nog worden dit jaar..
Tja wat maak je voor zowel een man als een vrouw...
De flesjes vond ik wel heel toepasselijk...
Helaas gaat deze set Bubble over...ons verlaten.. dus nog eens te meer 
een leuke reden om er nog mee aan de slag te gaan.... 




60 jaar is natuurlijk herhaald gestempeld, en de bubbles ook.... 

Klik hier! om naar het blog te gaan van 4-Seasons Swap challenge blog..

Ik wens je nog een fijne dag toe..
en donderdag ben ik er weer met een kerstkaartje, 
en de start van een nieuwe challenge.... 


Reacties

  1. Leuke kaart voor de jarigen Ingrid.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat om de leeftijd en juist omdat je dat herhaald hebt valt dat nóg meer op.
    Heel leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoezo te laat? Om je aan te melden?? Nou hij is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, wat leuk dat je erbij bent! Gaaf kaartje! Ondanks dat je te laat was, zie ik je kaartje toch wel voorbij komen!
    Gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUperleuke kaart, echt gaaf! En tof dat je meedoet met onze uitdaging op het 4 Season Challenge blog, dankjewel voor je bijdrage.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt met herhalend stempelen. Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.