Nieuw leven.... First steps...


*Stampin'Up! bestellen 5 januari* ( datum is gewijzigd)
* Lanceringsparty nieuwe catalogus 11 en 15 januari, er is nog plaats*
* Geef je op via ingrid.scrapfrutsels@gmail.com*


Hey hallo, 

De laatste uren van het oude jaar tikken voorbij. 
Het is een rare dag vandaag, we zijn net terug van een crematie, en wat zullen we gaan doen. 
We houden het vanavond heel rustig, dus naar een rondje wandelen, bedenk ik me dat ik een blogbericht ga schrijven. Ik ben gisteren nog aan de slag geweest met nieuwe spulletjes. 

Je zag deze week al meer mooie voorbeelden voorbij komen uit de nieuwe catalogus. 
Dus scroll rustig naar beneden..... 


De set waar ik mee gewerkt heb heet First Steps, en is bedoeld om babykaartjes te maken. 
De hartjes waar ik al eerde mee werkte met het papier All my love uit de nieuwe catalogus, waar ik eerder al de hartjes kaartjes mee maakte. 
Nu is het een babykaartje, waar de hartjes op zitten. 


Het onderstaande kaartje is gemaakt met het nieuwe papier uit de voorjaarscatalogus , het heet 
Gingham Gala en is heel leuk ruitjespapier, ik hou er wel van... 
Het bijpassende organzalint, is straks gratis verkrijgbaar bij een bestelling van 60 euro. 



Ook bij het onderstaande kaartjes heb ik eerst vierkantjes uit gestanst en daarna handjes en voetjes op gestempeld, ook het flesje en de sterretjes horen bij de set. 




Eerst heb ik de onderstaande achtergrond gemaakt.
En daarna de ster erop. De tekst boy is apart gestempeld. 



Op het onderstaande kaartje heb ik ge handjes en voetjes uitgeknipt en andersom op geplakt. 



De babykaartjes zijn weer aangevuld, jullie hebben weer wat inspiratie. 
Ik wil jullie een hele fijne jaarwisseling wensen doe het rustig aan, en bedanken voor alle vertrouwen en reacties. 
En als het een beetje mee zit, ben ik er 2 januari weer. 






Product List
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Versamark Pad
[102283]
€ 11,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Grid Paper
[130148]
€ 14,25

Reacties