Kerstkaart week 50 - uitslag challenge

*mijn workshopapgina is bij gewerkt, je zie het bovenin de tabbladen, workshops*

Hey hallo, 

En zijn jullie al druk met schrijven van de kerstkaartjes. 
Ik moet alleen nog naar mijn team maatjes een kaart schrijven..
Leuk werkje voor de nachtdienst waar ik in zit.. dus gaat goed komen. 

Het kaartje van vandaag is gemaakt met de set Santa's Workshop. Een hele gave papierset met bijpassende Signs of Santa stamp set. Ik gebruikte de stampset.. ik kleurde in met mijn blends, een heerlijk werkje.. Er zitten bijpassen dies bij, dus uitsnijden is zo gebeurd... 

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC. 
En kijk ook even wie de winnaar is geworden van de challenge van vorige week. 



Vorige week liet ik al een foto video zien die ik heb gemaakt. 
En waar ik hele  leuke kerstkaartjes mee heb gemaakt. 
Klik op de onderstaande link, om het filmpje te zien... 


Ik wens je een fijne donderdag toe... 



Reacties

  1. Toffe kerstkaart met dit leuke tafereeltje!
    Mijn kaartjes voor Nederland gaan vrijdag op de bus. Liggen netjes in de bak met weekendspulletjes.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk stel op je kaartje! Erg leuk gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met deze gezellige familie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke gezellige kaart heb je gemaakt!
    In je filmpje maak je ook mooie kaartjes.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.